جزییات تعطیلی‌ های ورزش ایران تا ۹ مهر ۱۴۰۰

کدام فعالیت‌ های ورزشی در تهران ممنوع است؟

شانس صفی برای راهیابی به گرنداسلم زیر 18 ساله های استرالیا افزایش یافت

شاهکار تنیسور زن ایرانی در تور جهانی تنیس

مشکات الزهرا صفی تنیسور آکادمی آپت ایران در مسابقات تور جهانی زیر 18 سال تنیس شیکمنت شرکت کرده بود، امروز (شنبه) در دیدار نهایی این پیکارها به مصاف آروژان ساگاندلیکوف رفت و موفق شد ضمن برتری مقابل حریف خود، به مقام قهرمانی این رقابت‎ها دست پیدا کند.
کد خبر: ۱۳۴۰۵۵۳

به گزارش جام جم آنلاین، صفی ست نخست را با نتیجه 6 بر 3 به سود خود به اتمام رساند. وی ست دوم را 6 بر 4 به نماینده قزاقستان واگذار کرد و در ست سوم نیز 7 بر 5 به برتری دست یافت و برنده این دیدار حساس شد.
تنیسور جوان کشورمان پیش از این قهرمانی با 306 امتیاز در رده 218 جهان جای داشت؛ اما نماینده شایسته تنیس کشورمان با این قهرمانی و کسب 170 امتیاز در رده بندی جدید فدراسیون جهانی تنیس، به رتبه 137 جهان خواهد رسید.
مشکات الزهرا صفی از نظر شرایط سنی یک سال دیگر نیز در رده سنی جوانان حضور خواهد داشت و با توجه به خروج تعداد زیادی از بازیکنان این رده سنی و ارتقا به رده سنی بزرگسالان در سال پیش روی میلادی، این احتمال وجود دارد که جایگاه نماینده کشورمان در رنکینگ فدراسیون جهانی به رتبه زیر 100 برسد که در اینصورت می تواند سال آینده به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی در رده سنی زیر 18 سال مسابقات گرند اسلم استرالیا اپن بازی کند. مشکات الزهرا صفی بیش از 3 سال است که در آکادمی تنیس آپت و زیر نظر دو مربی اهل کراوسی به نام‎های تونی اندروویچ و وردان لوبیچیک فعالیت می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها