تاریخچه ای از آغاز فعالیت شرکت سحر و توسعه آن

شرکت صنایع غذایی سحر تحت مالکیت بخش خصوصی در سال 1370 در زمینی به وسعت 6 هزار مترمربع و سالنهای تولید و انبار با زیربنای 15 هزار مترمربع واقع در شهر همدان، شهرک صنعتی بوعلی، کیلومتر 15 جاده تهران بمنظور تولید انواع مواد غذایی برپایه محصولات کشاورزی (کنسروهای غیر گوشتی) تأسیس شد و در سال 1373 با اخذ پروانه بهره‌برداری و همچنین پروانه ساخت برای 15 نوع محصول فعالیت تولیدی خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۳۳۸۹۲۰
تاریخچه ای از آغاز فعالیت شرکت سحر و توسعه آن
 
شرکت صنایع غذایی سحر تحت مالکیت بخش خصوصی در سال 1370 در زمینی به وسعت 6 هزار مترمربع و سالنهای تولید و انبار با زیربنای 15 هزار مترمربع واقع در شهر همدان، شهرک صنعتی بوعلی، کیلومتر 15 جاده تهران بمنظور تولید انواع مواد غذایی برپایه محصولات کشاورزی (کنسروهای غیر گوشتی) تأسیس شد و در سال 1373 با اخذ پروانه بهره‌برداری و همچنین پروانه ساخت برای 15 نوع محصول فعالیت تولیدی خود را آغاز کرد.

در این راستا و در جهت روند توسعه شرکت در حال حاضر وسعت زمین شرکت های گروه به شرح ذیل می باشد :

مساحت شرکت سحر و طرح و توسعه : 36400 متر مربع

مساحت شرکت نیوشه : 4800 متر مربع

مساحت شرکت شکوفه سحر : 3000 متر مربع

مساحت شرکت الوند یاران سحر : 12000

سالن های تولید در مجموع : 5900 متر مربع
 

این شرکت به صورت سهامی خاص و تحت شماره 1985 به ثبت رسید و در بدو امر با همکاری 20 نفر پرسنل، فعالیت تولیدی خود را در سال‌های ابتدایی آغازکرد که با توسعه روند تولید خود در حال حاضر از 1500 نفر پرسنل خبره و کارآمد در بخش‌های مختلف استفاده می‌کند.

فعالیت شرکت در حوزه صادرات

در سال های اخیر علاوه بر صاردات عمده به کشورهای اروپائی شامل انگلستان ، آلمان و روسیه ، صادراتی نیز به کشورهای استرالیا ، کانادا ، ترکمنستان ، فیلیپین ، امارات ، عراق و مالزی ، فنلاند ، نروژ و آذربایجان نیز داشته است ، همچنین طی مذاکرات و توافقاتی که با خریدارانی از کشورهای آفریقائی ، آسیای میانه و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس بعمل آمده ، برنامه صادرات به این مناطق در دستورکار قرار گرفته است .
 
کسب عناوینی همچون صادر کننده نمونه استان همدان برای سال های  ۸۶ ، ۸۷ ، ۸۸ ، ۸۹ ، ۹۰ ، ۹۱ ، ۹۲ ، ۹۳، 94 ، 95 ، 96 ، 97 ، 98

صادر کننده برتر ( رتبه دوم کشوری ) در سال ۸۹
 
تاریخچه ای از آغاز فعالیت شرکت سحر و توسعه آن 
 نحوه بازاریابی و حضور در بازار های جهانی

در راستای اعتقادات راسخ مجموعه جهت حضور قوی و با استفاده از ظرفیت های سیستماتیک شرکت در بازارهای جهانی تحت هدف ، اقدام به ثبت شرکت هایی با عناوین مختلف در دیگر کشورها نموده است که در همین مورد حضور در نمایشگاههای مختلف و در کشورهای مورد نظر و آشنایی با ذائقه و نیازسنجی مصرف کنندگان ؛ توانسته است گامهای محکمی در خصوص صادرات بردارد .
 
تاریخچه ای از آغاز فعالیت شرکت سحر و توسعه آن
شرکت سحر یورو اروپا / هلند _ بازرگانی خارجی در سال 2020 و در کشور هلند تاسیس گردید و در حال حاضر پل ارتباطی جهت فروش و بازرگانی در اروپا مشغول فعالیت می باشد .

شرکت بازرگانی بین المللی سروشتی چومان _ بازرگانی خارجی / عراق در سال 2019 و در کشور عراق شهر سلیمانیه ثبت گردید و در حال حاضر در بخش بازرگانی در این منطقه فعال می باشد .

شرکت پخش سحر  _ اقلیم کردستان عراق / سلیمانیه _ در سال 2009 تاسیس گردید و با هدف فروش محصولات سحر در اقلیم کردستان عراق مشغول فعالیت می باشد .

شرکت بازرگانی بین المللی سحر رو _ بازرگانی خارجی / روسیه در سال 2014 و در کشور روسیه شهر مسکو تاسیس گردید و در حال حاضر شرکت در حوزه فروش و بازرگانی در کشور روسیه فعال می باشد .

برنامه ها و چشم انداز شرکت در بحث افزایش خط تولید در بخش های مختلف و توسعه شرکت و افزایش صادرات

با تمام توان به دنبال بهبود جایگاه برند سحر در بازارهای داخلی و خارجی هستیم و به دنبال این موضوع که با بهره‌گیری از تمام توان در راستای حمایت از کشاورزان، مصرف‌کنندگان، بهبود کیفیت، فرآیندهای تولید، توزیع وغیره جایگاه این برند را در بازارهای داخلی و صادراتی بهبود ببخشیم و با عملیاتی شدن برنامه‌های توسعه‌ای شاهد اشتغال بیشتر جوانان و به‌تبع آن افزایش میزان امنیت اجتماعی در استان و کشور باشیم. در حال حاضر تامین محصولات کشاورزی از استان‌های هرمزگان، کرمان، خوزستان، گلستان، آذربایجان شرقی و غربی، مازندران، البرز، زنجان، قزوین، کرمانشاه و غیره باعث رونق کشاورزی کشور و توسعه اشتغال مولد خواهد شد که این امر به‌نوبه خود در بهبود شرایط زندگی و رفاه اجتماعی که لازمه داشتن یک زندگی سالم است تاثیر مستقیم خواهد داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
افسانه کوهنوردی ایران

گفت‌وگو با افسانه حسامی‌فرد، اولین کوهنورد زن تاریخ‌ساز ایرانی در مسیر باشگاه هشت ‌هزاری‌ها

افسانه کوهنوردی ایران

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

در گفت‌وگو با یک جامعه‌شناس، تهدیدات و فرصت‌های هوش مصنوعی برای خانواده‌های ایرانی را بررسی کرده‌ایم

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

نیازمندی ها