مردی برای انتقام از همکارش دو قاتل اجیر کرد و متهمان با دریافت یک‌میلیون تومان، مرد جوان را کشتند.
کد خبر: ۱۳۳۷۶۲۱

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، شامگاه 10 مرداد امسال یکی از ماموران کلانتری ولنجک به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد جسد مرد ۳۵ساله‌ای که با ضربه‌های مشت و لگد و چاقو به قتل رسیده در اتاق‌ خواب یک خانه ویلایی در ولنجک پیدا شده است.

با هماهنگی قضایی تحقیقات ادامه داشت تا این‌که معلوم شد یکی از همسایه‌ها جسد را یافته و به پلیس خبر داده است. همچنین معلوم شد، مرد جوان علاوه بر اینکه در این خانه ویلایی کار می‌کرده در یک کارگاه هم مشغول به کار بوده است؛ بنابراین از همکاران وی تحقیق کردند که کسی از قتل او اطلاعی نداشت.

ماموران در ادامه متوجه شدند او با یکی از کارگران قدیمی کارگاه اختلاف داشته و همچنین مشخص شد این کارگر در شب حادثه حوالی محل قتل دیده شده که دو روز پیش به‌عنوان مظنون بازداشت شد.

این مرد دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه‌اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: یازده سال بود در این کارگاه کار می‌کردم تا اینکه مقتول از یک سال‌ونیم پیش در آنجا به کار شد و در این مدت کوتاه با گلایه از نحوه کار من، سعی داشت حقوق و کار مرا نصیب خودش کند و همین باعث شد از او کینه به دل بگیرم. موضوع را با دوستم درمیان گذاشتم که دو نفر را برایم اجیرکرد. با آنها حرف زدم که قرارشد همکارم را تنبیه و گوشمالی دهند. شب جنایت آنها را در میدان‌الغدیر دیدیم و سه‌نفری راهی خانه ویلایی که مقتول سرایدار آنجا بود، شدیم. زنگ که زدم مرا شناخت و در را بازکرد. در اتاق‌نشیمن ماندم و آنها وارد اتاق‌ خواب شدند. صدای کتک‌ خوردن و ناله‌هایش را می‌شنیدم و ساعتی بعد بیرون آمدند. گوشی مقتول را سرقت کردند و یک میلیون تومان هم از من گرفتند.

رحیم دشتبان، بازپرس شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او برای دستگیری قاتلان اجیر شده ادامه دارد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها