مرد پولدار: اعظم مرا به خانه‌اش کشاند تا فرزندانش از من فیلم بگیرند

انهدام باند زورگیر‌ها با سرکردگی زن آرایشگر

سه عضو باند آدم‌ ربایی سرقت و اخاذی از افراد پولدار بازداشت و زن جوان که سرکرده بود، متواری شد. شکایت دورغین این زن از شوهرش برای اخاذی، راز این باند را فاش کرد.
کد خبر: ۱۳۳۵۵۸۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، نیمه دوم مرداد امسال زنی جوان با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از شوهرش و سه آدم‌ ربای اجیر شده شکایت کرد.

شاکی در تحقیقات گفت: با شوهرم دچار اختلاف شده و قصد جدایی داشتیم. مهریه‌ام را به اجرا گذاشتم. او فقط چند ماه اقساط مهریه را پرداخت. یک روز در مسیر دادگاه سرنشینان خودروی پژو که اجیر شده شوهرم بودند مرا ربودند و با خوراندن قرص و تزریق هروئین بیهوش کردند. در آن خانه مرا مورد آزار و اذیت قراردادند، برگه‌ای جلویم گذاشته و مجبورم کردند بنویسم مهریه‌ام را بخشیده‌ام. بعد هم با گرفتن فیلم سیاه رهایم کردند.

پس از این شکایت، شوهر این زن احضار شد و در تحقیقات مدعی شد، شیما دروغ می‌گوید و با این شکایت واهی می‌خواهد ملک میلیاردی وی را تصاحب کند.

ماموران با حضور در محل آدم‌ ربایی، فیلم دوربین‌های آنجا را بازبینی کرده که معلوم شد شاکی با پای خود، سوار خودرو شده و آدم‌ ربایی در کار نیست. در ادامه یکی از سرنشینان خودرو روزهای پایانی هفته گذشته شناسایی و بازداشت شد.

او که خواستگار سابق شیما بود در تحقیقات گفت: شیما، مردان پولدار از جمله کارفرمای مادرش را فریب داده و به خانه‌ای که پاتوق‌مان بود می‌کشاند. بعد، من و همدستانم به جای برادر یا شوهر او وارد خانه می‌شدیم با آن مردان درگیر می‌شدیم. کتک‌شان زده و فیلم و عکس سیاه از آنها تهیه و گروگان‌ها را به خانه‌باغی در اطراف تهران منتقل می‌کردیم. یکی نگهبانی می‌داد و بقیه با برداشتن دسته کلید راهی خانه گروگان‌ها شده و دلار، پول، طلا، سکه و اموال قیمتی را سرقت و موجودی حساب بانکی‌شان که ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان بود را برداشت می‌کردیم. شیما از این کار سهمی به ما می‌داد. از گروگان‌ها با تهدید به منتشر نشدن فیلم و عکس‌ ها اخاذی می‌کردیم. شیما این اواخر هم قصد داشت از شوهرش اخاذی کند.

با اعتراف وی، دو همدستش نیز بازداشت و اعتراف کردند. پس از این اعترافات شیما به‌عنوان سرکرده باند تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها