مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد:

برخورداری بیش از 274 هزار نفر از خدمات طرح ناظران سلامت

مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر کرمان کلنگ زنی شد

عملیات احداث پروژه مجتمع دارویی و درمانی جمعیت هلال احمر استان کرمان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۳۵۴۹۵
به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛رضا فلاح،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در آیین کلنگ زنی این پروژه گفت:این مجتمع دارویی و درمانی در ۲هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا تا ۲ سال و نیم آینده بهره برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه زمین اجرای پروژه در سال ۹۶با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال خریداری شد افزود:این پروژه در ۲ طبقه مجتمع دارویی و مرکز مشاوره بیماران خاص و صعب العلاج با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان از محل منابع استانی، فروش داروی داروخانه فعلی و مابقی از منابع ملی احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه کرمان در دریافت اعتبارات ملی جزو استان های پیشرو است یادآور شد:هم اکنون ۲هزار قلم دارو درداروخانه جمعیت هلال احمر استان کرمان موجود است.

استاندار کرمان نیز در این آیین گفت:با توجه به تعداد مراجعان در شرایط فعلی خواستار ارائه خدمات الکترونیکی و شبانه روزی در داروخانه جمعیت هلال احمر کرمان هستیم که در این خصوص مسئولان شرایط را بررسی کنند.

علی زینی وند،با قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر استان کرمان در حوزه بهداشت و درمان گفت:برای اعتبارات این پروژه از ظرفیت بودجه استان و کشور  کمک می‌کنیم که مجتمع مذکور با سرعت و طبق استانداردهای روز ساخته شود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها