مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت آبفا استان در گفتگو با جام جم

خشکسالی نفس چاه کل گچی شهرستان لردگان را برید

استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه

وزارت نیرو موظف به تامین آب شرب مردم است

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه وزارت نیرو موظف به تامین آب شرب است، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان عملکرد بسیار ضعیفی در بحث تامین آب دارد، وزارت نیرو باید برای بخش تامین آب به‌صورت جداگانه اعتبار اختصاص دهد.
کد خبر: ۱۳۳۴۶۲۷

به گزارش جام جم آنلاین-چهار محال و بختیاری، اقبال عباسی استاندار چهار محال شامگاه شنبه  6 شهریورماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری ضمن انتقاد شدید از وزارت نیرو تصریح کرد: این وزارتخانه موظف به تامین آب شرب است و شرکت آب و فاضلاب مسئول توزیع آب است، بنابراین باید اعتبارات اختصاص یافته به این بخش تفکیک و به‌صورت جداگانه اختصاص داده شود.

اعتبارات استانی بسیار محدود است و نمی‌توان از اعتبارات بخش توزیع آب به بخش تامین آب اختصاص داد

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اعتبارات استانی بسیار محدود است و نمی‌توان از اعتبارات بخش توزیع آب به بخش تامین آب اختصاص داد، وزارت نیرو باید برای تامین آب در استان‌ها اعتبارات جداگانه‌ای اختصاص دهد، در بحث تامین آب در این استان مشکلات بسیاری وجود دارد، بنابراین وزارت نیرو باید به‌صورت ویژه اعتبار به این بخش اختصاص دهد.

بی آبی و کم آبی در شهرستان بن واقعا باعث تاسف ئ نارحتی است

عباسی با اشاره به مشکل کم‌آبی در شهرستان بن، یادآور شد: در هفته‌های گذشته با قطعی آب در این شهرستان مواجه بودیم، شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری عملکرد بسیار ضعیفی در بحث تامین آب دارد، باید قبل از خشک شدن منابع آب پیش‌بینی‌های لازم برای تامین آب از سایر منابع دیده شود و بلافاصله منبع جدید جایگزین شود.

 

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: اعتبارات اختصاص یافته به استان‌ها تنها ۳۰ درصد کل اعتبارات کشور را شامل می‌شود و مابقی این اعتبارات به‌صورت متمرکز، در قالب پروژه‌های ملی و سهم نمایندگان توزیع می‌شود، از اعتبار در اختیار نمایندگان می‌توان برای شرایط بحرانی استفاده کرد.

انتقاد از کمبود پروژه های مشارکتی در چهار محال

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پروژه‌های مشارکتی در استان بسیار محدود است، گفت: هفت نوع طرح در قالب پروژه‌های مشارکتی قابل اجرا است، باید سرمایه‌گذار از بخش خصوصی برای انجام پروژه‌ها جذب شود.

مدیران اجرائی برای فروش اموال مازاد خود سریعا اقدام کنند

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی برای فروش اموال مازاد خود اقدام کنند، مدیران دستگاه‌های اجرایی از این محل می‌توانند برای مشکلات توسعه‌ای دستگاه خود استفاده کنند.

محرومیت‌زدایی با محوریت بهداشت و درمان در مناطق محروم استان نیاز به تبیین دارد

عباسی در پایان با تاکید بر اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی با محوریت بهداشت و درمان در مناطق محروم استان تعریف شود، تصریح کرد: امروز اولویت اول کشور بحث ویروس کرونا است، باید زیرساخت‌های بهداشت و درمان در چهارمحال و بختیاری تقویت شود، در حال حاضر با کمبود تخت بیمارستانی و فرسودگی تجهیزات مواجه هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها