ارسال ۷۰۰ اثر به جشنواره ملی «شوق مهارت»

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: تاکنون ۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شوق مهارت ارسال شده است.
کد خبر: ۱۳۳۳۶۳۰
ارسال ۷۰۰ اثر به جشنواره ملی «شوق مهارت»به گزارش جام جم آنلاین لرستان: رقیه معتمدی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شوق مهارت ۳ را تا چهارم شهریورماه اعلام کرد.
 
وی ادامه داد: این جشنواره سه محور ادبی، هنری و علمی برگزار می‌شود که محور ادبی در دو بخش  ارتقای سواد خواندن و محور نوشتاری است.
 
معتمدی با تأکید بر اینکه کرونا، عاشورا، انرژی، مدرسه با نشاط و بهداشت فردی موضوعات اصلی جهت ارسال آثار به جشنواره شوق مهارت ۳ هستند، ادامه داد: تاکنون از ۱۸ استان آثار متنوعی به دبیرخانه این جشنواره واصل شده است و آیین اختتامیه آن نیمه دوم شهریورماه برگزار می‌شود.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: این جشنواره در سال اول با هدف خلاقیت تعلیمی ویژه معلمان مقطع ابتدایی سطح استان بود و در دومین سال با رویکرد مهارت‌آموزی دانش‌آموزان که از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است در سطح کشور به میزبانی لرستان برگزار شد.
 
معتمدی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید با حافظه محوری به سمت خلاقیت بروند، ادامه داد: تقویت خلاقیت دانش‌آموزان از اهداف شاخص جشنواره ملی شوق مهارت ویژه دانش‌آموزان است که در آموزش و پرورش، عرصه تعلیم و تربیت ابزار جدی برای ارتقای سرمایه انسانی است.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد:  مخاطبان نظام آموزش و پرورش کودکان و نوجوان هستند و کارکرد آن تربیتی است.
 
وی  در خصوص اهداف مهم برگزاری جشنواره شوق مهارت ۳ گفت: فراهم‌شدن زمینه ظهور، بروز و شکوفایی استعدادها و تقویت روحیه مهارت آموزی از اهداف شاخص جشنواره ملی شوق مهارت به شمار می‌رود.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها