آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانه هلال احمر در کرمان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبرداد:

آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانه هلال احمر در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد:

برخورداری بیش از 274 هزار نفر از خدمات طرح ناظران سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اقدامات گسترده این نهاد مردمی در مبارزه با اپیدمی کرونا در سال جاری گفت:بیش از 274 هزار نفر از خدمات طرح ناظران سلامت در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۳۳۳۰۱۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رضا فلاح بیان کرد:جمعیت هلال احمر استان کرمان از آغاز شیوع بیماری کرونا همگام با دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های متولی در سطح استان اقدامات متنوع و گسترده ای اجرا کرده است.
 
وی با اشاره به بهره مندی بیش از274 هزار نفر از خدمات طرح ناظران سلامت افزود:اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان در این طرح اقداماتی از قبیل نظارت بر(اصناف،ادارات،بانک ها و ...) جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، غربالگری و نمونه گیری از بیماران مراجعه کننده به درب منازل باهماهنگی مرکز بهداشت وغربالگری شفاهی از طریق تماس تلفنی با خانواده ها انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد:هم چنین اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان بیش از40 هزار ماسک در قالب طرح نذر سلامت خادمان حسینی در بین عزاداران حسینی توزیع کردند.

وی با اشاره به راه اندازی تشکل های مردمی مقابله با کرونا در جهت کمک های مردمی و پشتیبانی در 100 خانه هلال در سراسر استان تصریح کرد:از سال گذشته تا کنون بیش از 20 هزار بسته غذایی و اقلام بهداشتی به ارزش ریالی 2 میلیارد و 882 میلیون تومان در بین بیماران متاثر از کرونا و همچنین بیماران خاص توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به راه اندازی 10 بانک امانات پزشکی در سراسر استان افزود:تحویل کپسول اکسیژن و دستگاه های اکسیژن ساز به صورت امانتی به بیماران کرونایی و همچنین با کمک خیرین چندین دستگاه ونتیلاتور خریداری و در اختیار بیمارستانهای مربوطه قرار گرفت.

فلاح،با اشاره به مشارکت 15نفر از اعضای کانون های جوانان و دانشجویی در اجرای واکسیناسیون عمومی خاطرنشان کرد:ماهانه بیش از6000هزار بیمار کرونایی به داروخانه های جمعیت هلال احمر استان کرمان مراجعه کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها