نظارت تعطیل نشود
محدودیت‌ها با نظارت مناسب تاثیر گذار است

نظارت تعطیل نشود

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای تهران:

قله پیک پنجم پیدا نیست!

روند افزایشی هولناک تعداد قربانیان روزانه کرونا همچنان ادامه دارد و از ۶۰۰ نفر در روز فراتر رفته است. سوال  اصلی این است که چه زمانی به قله پیک پنجم خواهیم رسید؟
کد خبر: ۱۳۳۲۳۷۷

روند افزایشی هولناک تعداد قربانیان روزانه کرونا همچنان ادامه دارد و از 600نفر در روز فراتر رفته است. سوال  اصلی این است که چه زمانی به قله پیک پنجم خواهیم رسید.

  علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی کرونا در تازه ترین اظهار نظر اعلام کرده است که هنوز به قله موج کرونای دلتا نرسیده‌ایم و در تهران از هفته آینده روند موج پنجم نزولی خواهد شد. این در حالی است که نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونای تهران همچنان معتقد است پیش‌بینی رسیدن به قله موج پنجم استناد علمی ندارد.

 نادر توکلی به جام جم آنلاین می‌گوید: «گمانه‌زنی در رابطه با قله موج پنجم درست نیست و نمی‌توانیم درباره اینکه  چه زمانی به قله موج پنجم می‌رسیم اظهارنظر کنیم. این کار ممکن است حتی به امنیت کاذب روانی شهروندان بینجامد  که اتفاق خطرناکی است.»

معاون درمان ستاد کرونا ادامه می دهد: «پیش از این تنها مولفه ما برای رسیدن به قله موج پنجم افزایش تماس‌هایی بود که با سامانه 6070 تخت‌های خالی بیمارستانی صورت می‌گرفت که مولفه قابل استنادی هم نبود در حالی که این تماس‌ها کاهش نداشته که بتوانیم اعلام کنیم هفته آینده از قله موج دلتا عبور خواهیم کرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها