شناسایی 5299 دستگاه ماینر در استان زنجان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق:

شناسایی 5299 دستگاه ماینر در استان زنجان

مدیرعامل توزیع برق استان زنجان :

ارتقاء کیفیت برق و خدمات غیرحضوری در اولویت سال1400

استفاده از فناوری کابل های خودنگهدار به میزان قابل توجهی کاهش تلفات انرژی برق را به کلاس های جهانی نزدیک می کند.
استفاده از فناوری کابل های خودنگهدار به میزان قابل توجهی کاهش تلفات انرژی برق را به کلاس های جهانی نزدیک می کند.
کد خبر: ۱۳۳۱۴۹۶
به گزارش جام جم آنلاین زنجان،علیرضا علیزاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت با اشاره به 3 شاخصه مهم شرکت در چشم انداز استراتژيک 1404 تاکید کرد: رساندن ميانگين خاموشي هر مشترک در سال به 140دقيقه، حذف مراجعه حضوري متقاضيان و مشترکان با استفاده از فناوري‌هاي نوين و کاهش تلفات انرژي برق به کمتر از 4 درصد، از هدف‌گذاري شرکت تا سال 1404 است.

مدیرعامل توزیع برق در خصوص ارائه خدمات به صورت غیر حضوری عنوان کرد: با شروع  بحث کرونا و به جهت ضرورت قطع زنجيره انتقال،  در پي دستور وزارت نيرو و شرکت توانير بر ارائه صد درصدي خدمات به صورت غيرحضوري از آذر ماه سال 99،توزیع برق زنجان بيش از 4 سال سريع تر از چشم انداز خود، تمامي خدمات به صورت غير حضوري در دسترس مردم فهيم استان قرار داده است.

وي با اشاره به سامانه موبايلي"برق من"، سامانه ارائه خدمات صنعت برق افزود: تمامي خدمات چهل گانه (28 خدمت در حوزه خدمات مشترکین و 12 خدمت در حوزه بهره برداری) از طريق بسترهاي الکترونيک و با تکنولوژي روز براي مشترکيني که به گوشي هاي هوشمند دسترسي دارند از طريق سامانه برق من ارائه مي شود. اين درحاليست که اين سامانه به صورت کشوري و در تمام نقاط ايران و در هر زماني پاسخگوي مشترکين برق استان زنجان است.

 علیزاده در خصوص تبديل 100 درصد سيم هاي مسي به کابل خودنگهدار تا پايان سالجاري در سطح استان افزود: در هفته دولت امسال 1430 پروژه ريز و درشت با مبلغي بالغ بر 950 ميليارد ريال  افتتاح خواهد شد، که بيشتر پروژه ها مربوط به تبديل سيم مسي به کابل خودنگهدار است.

وي یکی از راه های کاهش تلفات انرژي برق به کمتر از 4 درصد را تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار دانست و افزود:  استان زنجان از شرکت هاي پيشرو در تبديل شبکه مسي و کابل خودنگهدار است و مهم ترين دليل اين اقدام، جلوگيري از سرقت سيم هاي مسي و کاهش تلفات بوده و  موضوع آشتي با طبيعت و کاهش مانور هاي شاخه زني و قطع درختان به دليلي جلوگيري از بروز حوادث نیز از اولویت های شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در خصوص کشف مزرعه های استخراج رمز ارز بیان کرد: از زمان آغاز اجرای کشف مزارع استخراج رمزارز تاکنون، 129 مزرعه شامل 5200 ماینر در سطح استان کشف شده است.

وی نتیجه ی این اقدام را صرفه جویی 30 میلیون کیلووات ساعت انرژی عنوان کرد و افزود: در تابستان سالجاری بدلیل افزایش دما شاهد افزایش مصرف انرژی در سطح کشاورزی، خانگی، تجاری و صنعتی و ... بوده ایم . وی ادامه داد: تا پایان شهریورماه سالجاری مزارع رمز ارز مجاز و غیرمجاز اجازه هیچگونه فعالیت نداشته و شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از طریق اکیپ های سیار و گزارش های مردمی به رصد و کشف مزارع در حال فعالیت می پردازد.
 
علیزاده با اشاره به افزایش دمای هوا در هفته جاری خاطرنشان کرد: به ازای هر یک درجه افزایش دما نسبت به روز گذشته، میزان مصرف برق 1500 الی 2000 واحد افزایش می یابد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها