مدیر بنیاد مسکن گناوه خبر داد؛

پایان آواربرداری روستاهای زلزله‌ زده

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه از پایان آواربرداری روستاهای زلزله‌زده در این شهرستان خبر داد و گفت: تسهیلات بازسازی مسکن پرداخت می‌شود
کد خبر: ۱۳۳۱۲۹۴

به گزارش جام جم بوشهر؛ احسان علیپور اظهار داشت: عملیات اجرایی دو کانال دفع آب‌های سطحی در دو روستای شهرستان گناوه به طول ۸۰۰ متر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی دو سیل بند در دو روستای این شهرستان نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به طول هزار و ۲۰۰ متر آغاز شده است.

وی تاکید کرد: اجرای آسفالت در ۹ روستای شهرستان گناوه به میزان ۴۰ هزار متر مربع از دیگر طرح‌هایی است که اجرایی شده و اکنون در پنج روستا به اتمام رسیده و چهار روستای دیگر نیز طی روزهای آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

علیپور خاطرنشان کرد: اجرای آسفالت در این روستاها از محل قیر رایگان و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال با مشارکت دهیاری‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: در خصوص زلزله ۲۹ فروردین سال جاری که در شهرستان گناوه رخ داد، عملیات آوار برداری اکثر روستاها که دچار خسارت شده بودند با همکاری بخشداری و فرمانداری به پایان رسید.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه بیان کرد: با توجه به مصوبه هیئت دولت در خصوص این زلزله، تسهیلات روستایی ۸۰ میلیون تومانی و بلاعوض ۳۵ میلیون تومانی و در حوزه شهری نیز ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات و ۴۰ میلیون تومان نیز بلاعوض پنج مرحله پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در حال تشکیل پرونده هستیم گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی ساختمان، به متقاضی پرداخت خواهد شد.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها