زن جوان بعد از دعوا با همسرش، تصمیم گرفت کودک ۱۰ماهه شان را به قتل برساند و خودکشی کند. این مادر زنده ماند اما کودکش جان باخت.
کد خبر: ۱۳۳۰۳۹۲
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام‌جم، رسیدگی به این پرونده پس از ارجاع پرونده مرگ مشکوک کودک ۱۰ماهه‌ای به پلیس کرج آغاز شد. ماموران در ابتدا به تحقیق از پدر کودک پرداختند که او گفت: هفته گذشته وقتی به خانه آمدم متوجه بدحال بودن همسر و کودک ۱۰ماهه‌مان شدم. سریع با اورژانس تماس گرفتم و آن‌ها را به بیمارستان بردم. کودک‌مان به دلیل شدت مسمومیت جان باخت، اما همسرم زنده ماند.

این در حالی بود که پزشکی‌قانونی در گزارش خود علت مرگ کودک را مسمومیت با محلول لوله بازکنی اعلام کرد. با این گزارش قتل کودک برای ماموران ائاره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز قطعی شد و به تحقیق از مادر او پرداختند.

زن ۱۸ ساله در ابتدا ادعا کرد که فرزندش هنگام بازی محلول را برداشته و خورده، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه با همسرم بحث کردم و خیلی عصبانی بودم.

به همین دلیل تصمیم گرفتم فرزندم را بکشم و خودم هم خودکشی کنم. محلول لوله‌بازکنی خریدم و محتویات آن را با سرنگ به فرزندم دادم و خودم هم خوردم. وقتی شوهرم به خانه رسید ما را به بیمارستان انتقال داد که زنده ماندم.

پس از اعتراف این زن به فرزندکشی، بازپرس جنایی کرج برای او قرار قانونی صادر کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها