صرفه‌جویی ۲۷۵ میلیارد ریالی تعمیرات و به‌سازی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز مستعمل

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از صرفه جویی ۲۷۵ میلیارد ریالی این شرکت در تعمیرات و بهسازی ایستگاههای تقلیل فشار گاز مستعمل خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۹۹۶۸
صرفه‌جویی ۲۷۵ میلیارد ریالی تعمیرات و به‌سازی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز مستعملبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: کرم گودرزی گفت: شرکت گاز استان لرستان با توجه به شرایط اقتصادی کشور و به جهت صیانت از تجهیزات فنی و با استفاده از توان کارشناسان و متخصصان خود در راستای تعمیر ، بهسازی ، به‌روزرسانی و راه اندازی ایستگاههای تقلیل فشار گاز CGS ) و( TBS  در مدت 3 ماه مفتخر به صرفه جویی ۲۷۵ میلیارد ریالی از بودجه شرکت و ایجاد ارزش افزوده شده است.
 
وی تصریح کرد: امور بهره‌برداری این شرکت با هماهنگی واحدهای بازرسی فنی و مهندسی ، بهسازی و تعمیرات اساسی و رفع مشکلات فنی دستگاه های مستعمل و اسقاط موجود در انبار موفق به ساخت ، راه اندازی و آماده نمودن تعداد ۱۱ ایستگاه جدید با رعایت استانداردها ، انجام تست های موردنیاز و اخذ گواهینامه های لازم جهت بهره برداری ایمن شده است.
 
گودرزی اظهار کرد: از این تعداد تاکنون چهار ایستگاه در محورهای اولادقباد کوهدشت ، کارخانه شیر بروجرد ، ایستگاه پران پرویز پلدختر و شهرک صنعتی ازنا نصب و راه اندازی شده اند .
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها