معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه:

زن تیرانداز در کرمانشاه دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک زن در کرمانشاه خبر داد که به دنبال اختلافات خانوادگی به سمت همسر خود شلیک و او را به شدت مجروح کرده است.
کد خبر: ۱۳۲۹۳۱۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ «محمدرضا آمویی» روز شنبه گفت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی جنب بلوار سی متری دوم مقابل شورای حل اختلاف کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد تیراندازی از سوی یک زن با اسلحه کلت و به سمت همسرش در پی اختلافات خانوادگی رخ داده و ۶ گلوله به سمت وی که در خودرو بوده شلیک کرده است.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: یکی از گلوله‌های شلیک شده به پشت گردن همسر فرد تیرانداز اصابت کرده و به شدت او را زخمی و روانه بیمارستان کرده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۲ بهمن نیز که به سرعت در محل تیراندازی حاضر شده بودند اقدام به دستگیری عامل تیراندازی کردند.

وی در پایان با بیان اینکه عامل این تیراندازی که باعث رعب و وحشت مردم هم شده بود در اختیار پلیس قرار دارد، گفت: تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن علت اصلی این تیراندازی ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها