معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه:

زن تیرانداز در کرمانشاه دستگیر شد

مرد متاهل که دختر جوانی را در محله امام حسین(ع) تهران به قتل رسانده بود، پس از 9 روز عذاب وجدان، تسلیم شد. متهم در تحقیقات مدعی شده مقتول قصد اخاذی از او را داشته است.
کد خبر: ۱۳۲۸۷۴۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، عصر یکشنبه بیست و هفتم تیر امسال جسد دختری 35ساله که با 12ضربه چاقو به قتل رسیده بود در طبقه سوم خانه‌ای در محله امام حسین (ع) تهران از سوی برادرش پیدا شد. مدارک، کیف زنانه و گوشی او بعد از قتل سرقت شده بود.

بر اساس گفته‌های برادر مقتول، دختر‌جوان برای سرکشی به خانه‌ای که تازه خریده بود، از خانه خارج و بعد جسدش در همان خانه پیدا شده بود.

درحالی که پلیس در تعقیب قاتل بود، بعد از حدود 9 روز عامل این جنایت به اداره دهم پلیس آگاهی تهران رفت و تسلیم شد.

او پیش‌ازظهر دیروز در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، بازجویی و با مشاهده عکس جسد مقتول بر سر و صورتش زد و درباره انگیزه قتل، ادعای عجیبی را مطرح کرد.

او مدعی شد: هفت سال قبل ازدواج کردم. دختری خردسال دارم. به عنوان خیاط در کارگاه تولیدی کار می‌کنم. مقتول در مغازه شکلات‌ فروشی دایی خود در محله‌مان کار می‌کرد. دخترم را برای خرید به آنجا می‌بردم. سه هفته قبل از قتل وقتی فهمید خیاط هستم، پنج پیراهن سفارش داد. بعد از آن ارتباط و گفت‌وگوی واتس‌اپی‌مان شروع شد. عکس خصوصی برایش فرستادم و پیام‌های عاشقانه میان ما رد و بدل شد. بعد از چند روز از ترس این‌که همسرم بفهمد پیام‌ها راپاک کردم و از او خواستم همه چیز را تمام کند که قبول نکرد. خانه قبلی‌اش را فروخته و محل جنایت را خریده بود. از من خواست او را به خانه جدیدش برسانم. وقتی وارد خانه شدیم، از من خواست10 میلیون تومان به او بدهم تا طلبش را بدهد. وقتی گفتم ندارم، تهدید کرد داد و فریاد می‌کند و می‌گوید من با نیت بدی وارد خانه‌اش شده‌ام. خواستم به زور بیرون بروم که این بار تهدید کرد عکس و چت‌هایمان را برای همسرم ارسال می‌کند. از تهدیدهایش خسته شده بودم. او مرا هل داد که به دیوار آشپزخانه خوردم. چاقویی آنجا بود که برداشتم و ضربه‌هایی به او زدم. بعد هم گوشی او را دزدیدم و با موتورم فرار کردم. در میانه راه، چاقو و گوشی را در خودروی حمل زباله انداختم. روز بعد وقتی متوجه کشف جسد شدم، عذاب وجدان سراغم آمد و در نهایت تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم.

مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: پلیس درحال تحقیق درباره ادعای متهم است.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها