مجید محمدیان خیر ماندگار کشور و استان البرز

خیر البرزی بیش از ۱۰ میلیارد ریال به آزادی و اشتغال زندانیان غیر عمد اهدا نمود

مجید محمدیان خیر ماندگار کشور و استان البرز با اشاره به خدمات نیکوکارانه خود گفت ؛ کمکهای اینجانب برای آزادی زندانیان غیر عمد و کمک به خانواده زندانیان و ایجاد اشتغال بوده است که بخشی از این کمکها صرف احداث یک کارگاه برای زندانیان می باشد که در آن به اشتغال و کار مشغول شوند و تولیدات آنرا به فروش رسانده و کسب درآمد کنند که امسال جمعا کمکهای اینجانب بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر: ۱۳۲۷۶۴۲
به گزارش جام جم آنلاین البرز، وی افزود: این اقدامات از سویی موجب آزادی  تعدادی از زندانیان گردیده و از سویی دیگر  به آنها کمک میشود تا با تولید و ایجاد اشتغال کسب حقوق و درآمد نمایند تا بتوانند به خانواده های خود کمک و یاری رسانند . محمدیان اظهار داشت :
 کمکهائی مالی که از ناحیه بنده در زمینه های دیگر انجام شده بسیار بیش از مبلغی است که برای زندانیان انجام داده ام بخصوص در این زمانه که کشور تحت فشار بیماری کرونا و نیز تحریمهای ظالمانه قرار گرفته  است. وی ادامه داد ؛  بسیاری از هموطنان ما برای معیشت روزمره مشکل دارند و بسیاری نیز گرفتار بیماری هستند و درآمد آنها پاسخگو نیست و وظیفه هر انسان و هموطنی  ایجاب میکند که تمام سعی خودشان را برای کمک به هموطنان خود که برای معیشت روزمره و یا رفع مشکل بیماری ،  نیازمندند ، اهتمام بیشتری داشته باشند و قطعا خداوند هم به آنها کمک میکند و بیشتر از آنچه که در این رابطه هزینه کرده اند را به آنها عنایت خواهد کرد. محمدیان در پایان یادآور شد : این گونه اقدامات نیکو کارانه در اصل  اعمال یک سرمایه گذاری نزد خداوند است که در واقع مطمئن ترین سرمایه گذاری است و دست بندگان خداوند را گرفتن یکی از لذت بخش ترین کارهاست که موجب آرامش انسان و خشنودی خداوند بخشنده و مهربان است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها