در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری مطرح شد

ضرب الاجل یک ماهه استاندار چهار محال به مدیرعامل کارخانه خمیرمایه ناغان

بدنبال اختلاف قیمت شیرو محصولات لبنی

تحصن دامداران و تولید کنندگان محصولات لبنی مقابل استانداری چهار محال و بختیاری

مدت هاست بدنبال گرانی و کمبود علوفه و نهاده های دامی اختلاف بر سرقیمت شیر، گوشت و محصولات لبنی بالا گرفته و همین امر موجب تحصن تعدادی از دامداران شهرکردی مقابل استانداری گردید
کد خبر: ۱۳۲۶۵۸۲

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری،خشکسالی بی‌سابقه در سال جاری و گرانی شدید نهاده‌های دامی سبب شده این روزها دامداران شهرستان شهرکردحال و روز خوشی نداشته باشند.

دامداران شهرکردی با مشکلات بسیاری از جمله کمبود و گرانی نهاده‌های دامی و نبود نقدینگی دست و پنجه نرم می‌کنند، استمرار خشکسالی و کاهش بارندگی و کمبود شدید علوفه در مراتع بر شدت آن افزوده است.

بدنبال کمبود علوفه و نهاده های دامی و اختلاف قیمت شیر توسط ستاد تنظیم بازار و سازمان صمت باعث نگرانی و گله مندی تولید کنندگان محصولات لبنی و گوشتی در اقصی نقاط کشور شد.

همین موضوع باعث شد تا تعداد حدود 200 نفر از تولید کنندگان محصولات لبنی و گوشتی ظهر امروز چهارشنبه 23 تیر با حضور مقابل استانداری استان و با حرکات نمادین جاری کردن شیر تولیدی مقابل استانداری و خیابان های منتهی به استانداری اعتراض و فریاد خود را به گوش مسئولان استانی و کشوری برسانند که با حضور مسئولان استانی و سام مردانی کرانی معاون تولید بهبود محصولات دامی و لبنی خاتمه یافت. 

شایان ذکر است دامداران و تولید کنند گان محصولات لبنی سالی سخت همراه با گرانی و نبود علوفه و نهاده های دامی را بصورت شدید تجربه نموده و انتظار دارند مسئولان ذیربط ورود نموده و این مشکلات مرتفع گردد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها