مدیرعامل  شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خبر داد:

بهره‌برداری از 17 پروژه برقی به مناسبت هفته دولت در شمال کرمان

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان اعلام کرد :

درآمد پایدار و تضمین شده مددجویان کمیته امداد با نصب پنل های خورشیدی مقیاس کوچک/ ضرورت مدیریت مصرف انرژی برق با استفاده از مولدهای اضطراری 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت:نصب پنل‌های خورشیدی در خانه‌های مددجویان کمیته امداد استان کرمان علاوه بر کمک به استقلال مالی خانوار‌ها به تولید انرژی برق کشور نیز کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۳۲۶۳۰۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدسلیمانی،در دیدار با مدیرکل  کمیته امداد استان بر اجرای موفق طرح کرامت خورشید بر تسریع در اجرا و نصب پنل های خورشیدی مددجویان تاکید کردو با بیان اینکه خشکسالی‌ها و کاهش بارندگی ها دربرخی روستا‌ها فعالیت کشاورزی یا دامپروری را دشوار ساخته است افزود:این موضوع  موجب مهاجرت مددجویان از روستا به شهر شده که با نصب پنل های خورشیدی مقیاس کوچک و ایجاد یک درآمد پایدارو تضمین شده برای روستائیان میتوان از ادامه مهاجرت این افراد و پیامد‌های ناشی از آن جلوگیری کرد.

وی افزود:خرید تضمینی برق پنل‌های خورشیدی به مدت۲۰سال توسط وزارت نیرو، می‌تواند به ایجاد درآمد پایدار و طولانی‌مدت برای این خانوارها منجر شود.

وی با بیان اینکه کلیه صورتحساب های برق تولیدی مددجویان توسط وزارت نیرو تا کنون پرداخت شده است خاطرنشان کرد:چون همیشه برق به صورت مستمر توسط مردم مصرف می‌شود،با توجه به دریافت عوارض ازاین برق مصرفی برای پرداخت هزینه برق تجدیدپذیر توسط دولت،مشکلی در پرداخت پول خرید برق خورشیدی به سرمایه گذاران وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان همچنین با اشاره به پیک تابستان بر مدیریت مصرف بار توسط سازمان ها و ادارات تاکید و از مدیران کمیته امداد خواست تا نسبت به تست و استفاده از دیزل ژنراتور (مولدهای اضطراری) در ساعات پیک ظهر اقدام نمایندتا فشار و خسارت جدی به شبکه توزیع برق وارد نگردد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها