واکنش نماینده مردم خرم‌آباد به درخواست انتقال سد و نیروگاه بختیاری به خوزستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی به درخواست انتقال سد و نیروگاه بختیاری به خوزستان واکنش نشان داد و طی نامه ای به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به این موضوع شد.
کد خبر: ۱۳۲۵۲۱۲

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: طی چند روز گذشته نماینده خوزستان خواستار انتقال مدیریت سد و نیروگاه بختیاری لرستان به استان خوزستان شده بود و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از فعالان در استان نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.


همین امر نیز موجب شد تا ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد و چگنی نیز نسبت به این موضوع واکنش و طی نامه ای از رئیس جمهور خواست تا این موضوع را رسیدگی کند.


در نامه ویسکرمی خطاب به رئیس‌جمهور آمده است:


" اخیرا نامه‌ای با امضای جناب مهندس فراز رابعی غلامی رییس حوزه آبریز کارون بزرگ در پاسخ به نامه یکی از نمایندگان محترم استان خوزستان مبنی بر «درخواست انتقال طرح سد و نیروگاه بختیاری به سازمان آب و برق خوزستان» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که باعث ایجاد ناراحتی و حساسیت در میان مردم شریف لرستان شده است.


این روزها کمبود برق و «آب قابل تنظیم» در استان لرستان که ناشی از مدیریت ظالمانه در حیطه تخصیص آب و «سد سازی» در گذشته و حال است، ناخشنودی مردم را تشدید نموده و این‌گونه حرکات می‌تواند زمینه بروز مشکلات اجتماعی و امنیتی را فراهم آورد.


خواهشمند است به عنوان رئیس شورای امنیت ملی، ترتیبی اتخاذ شود که اینگونه حرکات ناپخته و بدهنگام در راستای منافع ملی مورد تایید شایسته قرار گیرد."



 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها