مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین

هر ۸ روز یک روستا در قزوین از گاز طبیعی بهره مند شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین به گازرسانی ۴۵ روستا طی سال ۹۹ در این استان اشاره کرد و گفت: پارسال از هر ۸ روز یک روستا در سطح این استان از گاز طبیعی بهره مند شدند.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین به گازرسانی ۴۵ روستا طی سال ۹۹ در این استان اشاره کرد و گفت: پارسال از هر ۸ روز یک روستا در سطح این استان از گاز طبیعی بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۳۲۴۹۹۹

به گزارش جام جم آنلاین قزوین ، اسماعیل مفرد بوشهری با بیان اینکه تمامی شهرهای استان قزوین از نعمت گاز طبیعی برخودار هستند افزود : خوشبختانه با بهرمندی ۴۵ روستا در سال ۱۳۹۹ از گاز طبیعی شمار روستاهای بهره مند به ۵۶۰ روستا رسیده است.

وی به بهرمندی  ۳۵ روستا در مناطق الموت و طارم سفلی طی سال ۹۹ اشاره کرد و افزود : با وجود سختی ها و صعب العبور بودن مسیرهای این مناطق، شرکت گاز استان قزوین توانست برنامه تعیین شده در سال ۹۹ را تحقق نماید.

مفرد بوشهری در زمینه شبکه گذاری از اجرای شبکه به طول ۲۷۰ کیلومتر طی سال ۹۹ خبر داد و یادآورشد : میزان شبکه گذاری در سطح استان قزوین تا پایان سال  ۹۹ ، از  به هفت هزا رو ۴۸۲ کیلومتر افزایش یافته است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با تاکید بر اولویت قرار دادن بخش های انشعاب و اشتراک پذیری در برنامه سال ۹۹، گفت: شرکت گاز این استان توانسته با هدف گذاری صحیح و  ۲۰۷ هزار مورد انشعاب را به بیش از ۲۱۳ هزار مورد انشعاب و همچنین در بخش اشتراک پذیری ۴۳۱  هزار مورد اشتراک پذیری را به بیش از ۴۴۶ هزار مورد افزایش دهد.

وی گازرسانی به صنایع را در راستای کاهش میزان آلایندگی‌های زیست ‌محیطی دانست و افزود: در بخش گازرسانی به صنایع با گازدار شدن ۲۱۵ مورد مشترک صنعتی جدید در طول سال ۹۹، این رقم به دوهزا رو ۷۷۳ مشترک رسیده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها