رئیس دادگستری استان تشریح کرد:

سیاست های قوه قضائیه در لرستان

آمار نگران کننده سرقت در لرستان

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: آمار سرقت در استان نگران کننده است.
کد خبر: ۱۳۲۳۵۲۱
آمار نگران کننده سرقت در لرستانبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: محمد رزم در دیدار فرمانده و معاونین انتظامی استان با رئیس شورای قضایی لرستان ، اظهار کرد: در رابطه با جرائم مهم ، خشن و اولویت‌دار استان از جمله سرقت، تیراندازی، قتل‌های عمدی ، آدم ربایی، قاچاق سلاح و مهمات و ...  جلسات ستاد مبارزه با جرائم خاص به منظور هم‌افزایی و برخورد قاطع  و اثر بخش با مجرمین برگزار خواهد شد.

رزم عنوان کرد: نیروی انتظامی با دادگستری استان هماهنگی بسیار خوبی دارد و هر دو دستگاه وابسته به ولایت هستند و قضات ما از نیروی انتظامی رضایت خاطر دارند.
 
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در مقام ضابط زحمات فراوانی را بر عهده دارد،: ما در تشکیل پرونده‌ها، جمع‌آوری ادله، تعقیب مجرمین و ...قصد ونیت خالص نیروهای انتظامی را شاهدیم.
 
رزم تصریح کرد:  نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت که مهمترین وظیفه آنهاست موفق عمل می‌کند و مهمترین خواسته مردم امنیت بوده که از نان شب برای آنان واجب‌تر است.
 
رئیس کل دادگستری لرستان اظهار کرد:   بستر رشد هر جامعه امنیت است و  مردم هم در سطح کشور نیروی انتظامی را بعنوان یک نیروی محبوب، مقبول و زحمتکش قبول دارند.
 
رزم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی به عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد می کنند، گفت: امام علی(ع) در نهج البلاغه می‌فرمایند "لجُنُوُد بِإذنِ اللّه ِ حُصُونُ الرَّعیَّةِ وَ زَینُ الوُلاةِ وَ عِزُّالدِّینِ وَ سُبُلُ الأَمنِ وَ لَیسَ تَقُومُ الرَّعِیِّةُ إلاّ بِهِم" ، یعنی سربازان و نیروهای نظامی، به اذن خداوند، دژ مردم، زینت زمامداران، مایه عزّت دین و امنیت هستند و کار شهروندان، جز به آنان استوار نمی شود.
 
وی ادامه داد:  شعب قضایی استان آمادگی دارد دستورات قضایی پرونده‌ها را بصورت سیستمی و الکترونیک برای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی صادر کند.

رزم تصریح کرد: لازمه این ارتباط الکترونیکی تجهیز تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به سیستم‌های رایانه‌ای است و ضرورت دارد  فرماندهی انتظامی استان در این راستا مکاتبات و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها