رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان:

تزریق دُز دوم واکسن‌ سینوفارم در زنجان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان آغاز شده است.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان آغاز شده است.
کد خبر: ۱۳۲۲۱۹۵
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ پرویز قزلباش در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از تزریق بیش از ۸۵ هزار دُز واکسن کرونا در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۷۵ درصد افراد بالای ۷۰ سال و ۷۹ درصد افراد بالای ۸۰ سال دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه از صبح امروز، تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در استان زنجان آغاز شده است، افزود: به اندازه کافی واکسن سینوفارم وارد استان شده است، بنابراین مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند، زیرا تزریق دُز دوم واکسن در مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان در حال انجام است.

این مسئول در رابطه با نحوه اطلاع از ازدحام در مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری ۳۳۰۱۹۰ از وضعیت تراکم در مراکز تجمعی واکسیناسیون را جویا شوند و برای پیشگیری از ازدحام جمعیت به مراکز خلوت مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان در رابطه با مراکز تجمعی واکسیناسیون در زنجان، گفت: اکنون پایگاه واکسیناسیون خودرویی واقع در پردیس علوم‌پزشکی، پایگاه واکسیناسیون شرکت برق واقع در خیابان اول شهرک کارمندان جنب اداره برق منطقه‌ای، پایگاه واکسیناسیون پیام واقع در هتل پیام، پایگاه‌های واکسیناسیون هلال‌احمر، مدیریت بحران الهیه و امام علی (ع) واقع در سه‌راه امجدیه در حال انجام واکسیناسیون هستند.

قزلباش با اشاره به ورود محموله واکسن‌ برکت به استان زنجان، اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی، تزریق واکسن برکت نیز به داوطلبان همزمان با سراسر کشور در استان آغاز خواهد شد.

این مسئول، از افزایش ۱۰ درصدی مراجعه بیماران سرپایی کرونا به مراکز ۱۶ ساعته کووید - ۱۹ در استان زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنان روند بستری بیماران کرونایی ثابت بوده اما پیش‌بینی می‌شود در روزها و هفته آتی روند بستری‌ها نیز افزایش پیدا کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها