به گزارش جام جم آنلاین لرستان: کرم گودرزی افزود: سنجش رضایت ذینفعان با ترکیب روشهای کمی و کیفی تحلیلی بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران و با توجه به پیاده سازی استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۴ ( استاندارد مدیریت رضایتمندی مشتریان ) و ایزو ۱۰۰۰۲ ( استاندارد مدیریت شکایات ) در این شرکت هر ساله با توجه به خواسته ها و انتظارات ذینفعان انجام می شود.
وی ادامه داد: این اقدام در بخش های مجزا شامل مشترکین عمده، مشترکین جزء، متقاضیان و مراجعین، همسایگان تأسیسات، نمایندگان جامعه، ذی نفعان اصلی، تأمین کنندگان کالا، پیمانکاران اجرایی، پیمانکاران خدماتی و همچنین کارکنان رسمی و غیر رسمی ، انجام می شود .
گودرزی تصریح کرد: شرکت گاز استان لرستان در کنار تأمین گاز ایمن و پایدار و گازرسانی به اقصی نقاط استان، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی ذینفعان را سرلوحه کار خود قرار داده است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: در همین راستا طرح مذکور در سطح استان اجرا شد که امیدواریم با نقد و بررسی نتایج و شناخت نقاط ضعف و قوت و به دنبال آن تعریف و اجرای پروژه های بهبود بتوانیم رضایت حداکثری ذینفعان را بدست آورده و شرکت را در جهت تعالی و پیشرف هر چه بیشتر سوق دهیم .