رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تاکید دارد که اهمیت تیم ملی فوتسال کمتر از تیم ملی فوتبال برای ما نیست و در این مسیر از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۳۲۲۰۶۱

به گزارش جام جم آنلاین، شهاب عزیزی خادم در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتسال ایران حاضر شد و اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز در کنار شما هستم. به خاطر حضور تیم ملی فوتبال در مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر نتوانستم در کنار شما باشم اما مهرداد سراجی، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته به همراه کادر فنی تمام مسائل را با جدیت پیگیری می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری مقدماتی جام جهانی از بحث فوتسال غافل نشدیم. حضور سراجی در کنار شما عزیزان دال بر این مدعاست و با پیگیری مستمر ایشان خیالمان از این بابت راحت است. امیدوارم بتوانیم با یک برنامه ریزی مسنجم، حضوری موفق و پرقدرت در مسابقات جام جهانی داشته باشیم.

عزیزی خادم با اشاره به حضور تیم ملی در ژاپن گفت: با برنامه‌هایی که در کمیته فوتسال در نظر گرفته شده، تیم ملی با بالاترین سطح آمادگی عازم جام جهانی خواهد شد. فدراسیون در حال پیگیری و برنامه ریزی جهت حضور تیم ملی در ژاپن است. خودم نیز در ژاپن کنار شما هستم. مطمئنم تیم ملی فوتسال با راهبردی که فدراسیون دارد، برنامه ریزی دقیقی در این راه انجام خواهد داد. اهمیت تیم ملی فوتسال کمتر از تیم ملی فوتبال برای ما نیست و در این مسیر از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: تیم ملی فوتسال در رنکینگ جهانی در بالاترین سطح قرار دارد. به حول قوه الهی کاری که ما باید در خصوص پشتیبانی انجام خواهیم دهیم. با توافقی که با مدیران آل‌اشپورت در منامه داشتم، مقرر شد تیم ملی با البسه این برند در مسابقات شرکت کند. در بخش دیگری از این توافق موضوع البسه تیم‌های بانوان بود که آن هم مورد توافق دو طرف قرار گرفت. امیدوارم این اردوها مثمرثمر باشد. تیم ملی فوتسال در جام جهانی برای کسب مقام می رود. امیدوارم یک بار دیگر قدرت تیم ملی به رخ جهانیان بکشیم.

عزیزی خادم با اشاره به حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتسال گفت: فدراسیون فعلی حمایت همه جانبه از فوتسال را در دستور کار دارد و در این راه برنامه ریزی دقیقی انجام دادیم. در هیات رئیسه فدراسیون تشکیل تیم ملی «ب» فوتسال را مصوب کردیم و این تیم می تواند پشتوانه ما در آینده باشد. ما همین کار را هم در تیم ملی جوانان بانوان انجام دادیم. باید از تمام ظرفیت بازیکنان استفاده کنیم. فدراسیون تمام قد در کنار تیم ملی فوتسال است. از نظر پاداش و امکانات حتما برنامه ریزی خواهیم کرد هر جا که نیاز باشد، کمی و کاستی وجود داشته باشد، حتما به آن می پردازیم.

رئیس فدراسیون اضافه کرد: لیگ برتر فوتسال به صورت حرفه ای برگزار می شود. امیدوارم همانطور که در در تیم ملی فوتبال لژیونر زیادی داریم، در فوتسال هم این اتفاق بیفتد. در تیم فوتبال بزرگسالان نکته ای که باعث خوشحالی ما بود، این است که به نسبت ادوار گذشته، نگاه تمام بچه های تیم ملی ملی حرفه ای است. باید این فضا را هم در فوتسال جا بیندازیم چرا که این نکته برای ما خیلی مهم است. حیف است که فوتسال ما به عنوان یکی از بهترین تیم های دنیا نتواند لژیونرهای بیشتری داشته باشد. آرزوی بهترین ها را برای تک تک شما دارم. انشاءالله در مسابقات جام جهانی لیتوانی تیم ملی فوتسال ایران را بالای سکو بیینم.

عزیزی خادم با اشاره به کمپ تیم های ملی در استان کرمان گفت: تفاهم نامه ای بین فدراسیون و این استان منعقد شده که تمام تیم های ملی از جمله فوتبال، فوتسال آقایان و بانوان از امکانات آنجا به نحو احسن استفاده کنند.

رئیس فدراسیون گفت: در این سه ماهه ای که تا آغاز جام جهانی لیتوانی داریم، حضور مسئولین فدراسیون و حمایت ها مطمئنا قوی تر و پررنگ تر می شود. تیم ملی فوتسال برای ما خیلی مهم است و قطعا به اعتبار فدراسیون فوتبال اضافه می کند. این نکته بسیار مهمی است و فدراسیون به این موضوع به درستی اشراف دارد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها