مدرن‏‏‌ترین محلهٔ شمال‌غربی تهران، سعادت‌‏آباد است. سعادت‌‏آباد در دسته‌‏بندی مناطق جز منطقهٔ دو به حساب می‌‏آید. منطقهٔ سعادت‌‏آباد به دلیل قرارگیری در دامنهٔ ارتفاعات، آب‌وهوای خنک و دلچسبی دارد. نام قدیم این منطقه سادات‌آباد بوده که در گذر زمان برای تلفظ راحت‌‏تر به اسم سعادت‌‏آباد تغییر یافت.
کد خبر: ۱۳۲۱۸۷۵
 
راهنمای شکم‌گردی در سعادت آباد
 
 
محلهٔ سعادت‌‏آباد با امکانات و رفاهی که دارد جز مناطق بالاشهر و پرطرفدار تهران محسوب می‏‌شود. طالبان سکونت در این محدوده کم نیستند و البته که برای اطلاع از مظنهٔ  اجاره آپارتمان در سعادت آباد می‌توانند به سایت‌‏هایی چون دیوار و کیلید و شابش مراجعه کنند.


شکم‌‏گردی در سعادت‌‏آباد


یکی از تفریحات پرطرفدار پایتخت‌‏نشینان، مراجعه به رستوران‌‏ها، ویتامینه‏‌ها و فست‌‏فود‏های تهران  است. جایی که برای چند لحظه‏ هم شده فارغ از دغدغه‏‌های روزمره ب‏توانند به راحتی اوقات خوشی را برای خود و خانواده‌ مهیا کنند. تهران جاهای خوبی برای طرفداران خوراکی دارد. سعادت‌‏آباد و جردن جز آن محله‏‌هایی هستند که بهترین فست‌‏فودها و رستوران‏‌های ایرانی و فرنگی را در خود جای داده‌اند. با توجه به موارد گفته شده، جردن و سعادت‌‏آباد جز محله‌‏های در حال رشد پایتخت هستند که متقاضیان خرید و اجارهٔ خانه در آن‌ها روز به روز افزایش می‌‏یابد. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین رستوران‏‌های منطقهٔ سعادت‌آباد آشنا کنیم.

رستوران مستر جوجه

رستوران مستر جوجه از نظر طرفدارانش یکی از بهترین رستوران‏‌های سعادت‌‏آباد است. این رستوران در سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، انتهای آسمان هشتم قرار دارد. آن چیزی که باعث شهرت این رستوران شده، کیفیت غذاهای بی‌نظیر و دسترسی آسانش است. از دیگر ویژگی‌‏های این رستوران، منوی غذایی متنوع، فضای آرام و دنج و قیمت‌‏های مطلوب است. رستوران مستر جوجه طرفداران زیادی به‌خصوص در بین جوانان دارد و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می‌‏شود.

کافه رستوران رینا

اگر می‌‏خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، حتما به سراغ کافه رستوران زیبای رینا بروید. به دلیل اینکه موقعیت مکانی رینا دقیقا نزدیک مرکز خرید هرمزان است. شما می‌‏توانید با خیالی راحت بعد از ساعتی خرید به کافه رستوران رینا پناه برده و خستگی‌‏تان را با خوردن خوراکی‌‏های خوشمزه به در کنید. در این رستوران، انواع غذاهای بین‌‏المللی سرو می ‏شود. اگر با دوستانتان هستید و هر کدام سلیقهٔ غذایی متفاوتی دارند، رینا انتخاب مناسبی برایتان است.

رستوران پستو

پستو یک رستوران ایتالیایی در سعادت‌آباد است. این رستوران به دلیل داشتن غذاهای متنوع و خوشمزه‏‌اش طرفداران زیادی در بین جوانان دارد. منوی مجزا و متنوع، برخورد محترمانهٔ پرسنل و قیمت مناسب سرویس‏‌ها از جمله ویژگی‌‏های بارز رستوران پستو است. در این رستوران شما می‌‏توانید انواع پیتزا ایتالیایی را با توجه به قیمت دلخواه خود تهیه کنید.

رستوران بین‌‏المللی نارنجستان

این رستوران در میدان شهرداری سعادت‌‏آباد قرار گرفته است. اگر می‏ خواهید بهترین‏ مکان را برای غذا خوردن انتخاب کنید، باید صبور باشید و از قبل در نارنجستان جا رزرو کنید. یکی به دلیل اینکه خیالتان راحت باشد و افسوس کمبود جا را نخورید و دلیل دوم اینکه در آرامش خاطر و به دور از هر گونه ازدحام و شلوغی به مقصودتان برسید وگرنه گاهی مجبور می‏‌شوید یک ساعتی صبر کنید تا میز خالی شود. طبق نظرسنجی‌هایی که بین مشتریان نارنجستان انجام شده، گفته شده این رستوران، غذاهای خوبی من جمله؛ سالاد کاهو و استیک مخصوص نارنجستان، سوپ مرغ و قارچ و... دارد که به قیمت گرانش می‌‏ارزد.

رستوران میزبان

اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، نگران نباشید. رستوران میزبان با ارائهٔ بهترین غذاهای دریایی در کنار قیمت‌‏های ایده‌‏آلش در خدمت‌‏رسانی به شما آماده است. این رستوران در فهرست بهترین رستوران‌های سعادت‌‏آباد قرار دارد. "میزبان" انواع ماهی‏ و خاویار، ماهی سرخو، ماهی هامور، ماهی سالمون و بشقاب دریایی با بهترین طعم، اندازه و با کیفیت طبخ عالی عرضه می‌‏کند.

کافه رستوران تهران‌بین

تهران‌بین، یکی از خاص‌‏ترین و لاکچری‌‏ترین رستوران‌ها در غرب تهران است. این رستوران، یک رستوران بین‏‌المللی است که در پنت هاوس برج عرفان سعادت‌‏آباد قرار دارد. تهران‌بین، محیطی زیبا و چشم‌نواز با دکوراسیونی مدرن و لاکچری دارد. این رستوران بهترین مکان برای قرارهای عاشقانه و خانوادگی است، زیرا آرامش بی‏‌نظیری دارد. در اولین نگاه، طراحی خاص این رستوران، فضایی متشکل از مبلمانی شکیل و لوسترهایی زیبا و باشکوه باعث شده، میهمانان در بدو ورود محو جلال و جبروت این رستوران شده و حس خوبی به آن‌‏ها دست بدهد. خبر خوش دیگر اینکه اگر چشم‌‏انداز رستوران برایتان مهم است و دوست دارید در هنگام غذا خوردن به شرق و غرب و شمال و جنوب تهران اشراف داشته باشید، رستوران تهران‌بین این امکان را برایتان فراهم می‌‏کند. از داخل رستوران مناظر اطراف جلوی دیدتان است و از آن لذت می‌برید.

 

راهنمای شکم‌گردی در سعادت آباد


دسترسی به سعادت‌‏آباد


مترو بهترین وسیلهٔ حمل‌ونقل عمومی است که در ساعات اوج ترافیک به کمک شما می‌‏آید. اگر سمت شرق هستید، می‌‏توانید وارد خط دو شده و تا ایستگاه شهید نواب صفوی رفته و آنجا خط خود را به سمت میدان کتاب تغییر دهید و در ایستگاه میدان صنعت از مترو خارج شده و به وسیله تاکسی‌های خطی که در آن محدوده قرار دارد، به سعادت‌‏آباد برسید. اگر سمت غرب تهران هستید، هم می‌‏توانید از طریق خط ۴خود را به ایستگاه شادمان برسانید و در آنجا خط خود را به سمت میدان کتاب تغییر داده و در ایستگاه میدان صنعت با تاکسی‌های خطی به سمت محله سعادت‏‌آباد بروید. اگر هم ساکن جنوب تهران هستید، می‏‌توانید وارد خط یک به سمت تجریش شده و در میدان محمدیه تغییر مسیر دهید. در اینجا باید وارد خط ۷ شوید که به سمت میدان کتاب بروید و در ایستگاه میدان صنعت از طریق تاکسی‌های زردی که مقابل مترو هستند، به سعادت‌آباد می‌رسید.

کلام آخر

اگر اهل رستوران‌‏گردی‏ هستید، حتما به رستوران‌‏ها و فست‌فودهای سعادت‏‌آباد سری بزنید. این رستوران‌‏ها مطمئنا با فضای دنج و آرامی که در اختیارتان می‌‏گذارند، شما را راضی خواهد کرد. خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌‏آباد روز به روز افزایش یافته و به همان اندازه دسترسی به سعادت‌‏آباد نیز به راحتی میسر است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها