ونک در ضلع شمال‌غربی تهران قرار گرفته و جزو منطقه سه شهرداری محسوب می‌‏شود. ریشهٔ حروف (ون) در کلمهٔ ونک به معنی درخت و حرف (ک) به معنی کوچکی است و مجموع این کلمه به معنای (درخت کوچک) است.
کد خبر: ۱۳۲۲۷۹۲
راهنمای شکم گردی در ونک
 
یکی از میدان‌‏های مهم شهر تهران، میدان ونک است که در خیابان ولیعصر قرار گرفته و در اطراف آن، برج‏‌های تجاری، مراکز خرید و رستوران‌‏های متعددی به چشم می‏‌خورد.

 دسترسی محلهٔ ونک و مظنهٔ قیمت خانه‌

ونک یکی از بهترین مناطق پایتخت به حساب می‌آید که به داشتن دسترسی سریع و آسان به نقاط مختلف شهر معروف است. در واقع به راحتی می‌‏توان از طریق متروی ایستگاه شهید حقانی خود را به محلهٔ ونک رساند. در این راستا متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در ونک بسیارند. برای اطلاع از مظنهٔ خانه‏‌های ونک از سایت‌‏هایی چون کیلید، دیوار، شابش، شیپور و... استفاده کنید. ونک نیز همچون سایر مناطق بالای شهر تهران، بافتی اصیل و مدرن دارد. در حوالی میدان ونک، می‌‏توان شاهد برج‏های بلند و مرتفع بود؛ اما هنوز محله‏‌هایی مانند ده ونک وجود دارند که ساختار سنتی و قدیمی خود را حفظ کرده‌‏اند. ده ونک یکی از روستاهای تهران است. این ده در مجاورت محلهٔ ونک قرار گرفته و بیشتر خانه‌‏ها در این محدوده ویلایی بوده و حالت قدیمی و سنتی خود را حفظ کرده‌‏اند. در مجموع محلهٔ ونک، منطقٔ مناسبی برای سکونت، تفریح و شکم‌‏گردی است.

 شکم‌گردی در ونک

ونک با داشتن رستوران‏‌ها و پاتوق‌های‏ خوراکی فراوان، میزبان علاقمندان است. اکثر مراکز تجاری و اداری، رستوران‏‌ها و فست‌‏فودهای مهم ونک در اطراف میدان ونک قرار گرفته‌اند. شما می‌‏توانید از طریق مراجعهٔ حضوری یا اپلیکیشن اسنپ‌فود غذای دلخواه خود را در این محدوده بیابید. 

همبرگر بهروز

همبرگر بهروز در فهرست بهترین رستوران‏‌های ونک قرار دارد. معروف‌‏ترین غذاهای این رستوران، همبرگر و کباب ترکی است. علاوه بر این دو غذا، اینجا ساندویچ‌‏های خوشمزه‏‌ای دارد که حتما باید آن را امتحان کرد. رستوران بهروز هم مانند سایر دونرها، فضای مناسبی برای ملاقات‏‌های دوستانه یا خانوادگی شما ندارد؛ مگر اینکه همراهان شما عاشق کباب ترکی باشند. همبرگر بهروز این امکان را دارد که از طریق اسنپ‌فود به صورت آنلاین غذای دلخواه خود را سفارش دهید.

 فست‌فود کلانا

اگر به خوردن فست‌فود و غذاهای سریع و سیر علاقمندید، سری به فست‌‏فود کلانا بزنید. کلانا منوی متنوعی از کلاب‏ و ساندویچ‌هایی دارد که به صورت بسته‏‌بندی شده در اختیار شما قرار می‌‏گیرد. به گفتهٔ طرفدارانش، کلانا منوی پرو پیمانی دارد؛ اما گزینهٔ خوبی برای وعده‌های اصلی نیست. بهتر است کلانا را به وقت صبحانه یا میان وعده انتخاب کنید وگرنه باید تعداد سفارش خود را بالا ببرید تا سیر شوید. در کنار منوی غذایی، کلانا منویی از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را در اختیارتان قرار می‌‏دهد. غذاهای پرطرفدار رستوران کلانا؛ کلاب مرغ چیلی، کلاب پنیر و گردو، کلاب موزارلا و سس پستو، کلاب سینه بوقلمون، کلاب تن ماهی، کلاب مرغ دودی، کلاب فیله گوشت، هستند. برای سفارش آنلاین از فست‌فود کلانا از طریق اسنپ فود هم می‌توانید اقدام کنید.

 فست‌فود آوان

یکی دیگر از بهترین‏ رستوران‏‌های محدودهٰ ونک، آوان است. آوان منوی متنوع و کاملی دارد و کیفیت غذاهای آوان بسیار عالی است. قیمت غذاها نسبت به کیفیتش مناسب است. از نظر مشتریانش غذاهایی مانند؛ پیتزا مخلوط، پیتزا سیر استیک، پاستا چیکن آلفردو و سیب‌‏زمینی بومبا، فست‌فود آوان، پرطرفدار است. هر روزه بر طرفداران رستوران آوان افزوده می‌‏شود. غذاهای فست‌فود آوان را هم می‏‌توانید به صورت آنلاین از اسنپ فود تهیه کنید.

رستوران ایتالیایی پارلا

پارلا با داشتن دکوراسیونی خاص و شکیل، می‏‌تواند فضای مناسبی را برای قراردادهای کاری و خانوادگی‏‌تان فراهم کند. بی‌شک با قرار گرفتن در فضای آرام و دنجش و خوردن غذاهای دلچسب ایتالیایی، عاشق رستوران پارلا می‌‏شوید. این رستوران دارای امکانات ویژه‏‌ای بوده و برخورد پرسنل بسیار مناسب است. از غذاهای پرطرفدار این رستوران، می‌‏توان به سالاد سزار، انواع پاستاها، پیتزا، سالاد مخصوص و مرغ گریل اشاره کرد.

 رستوران کنزو

کنزو پاتوق عاشقان سوشی است. این رستوران نه تنها در ونک بلکه در کل تهران هم طرفدار دارد. کنزو از منوی متنوع و کیفیت بالای غذایی برخوردار است و این عوامل در پیشرفت آن بی‌تاثیر نیست. رستوران کنزو دکوراسیون جذابی دارد که در بدو ورود توجه همگان را به خود جلب می‌‏کند. غذاهای پرطرفدار این رستوران عبارت‌‏اند از؛ آبی ساشیمی، سالاد کنزو، اسپیشال میکس، برنج سرخ شده با میگو، گریل دراگو و سالاد سبز.
 
سفره‌خانه سنتی عالی‌قاپو

سفره‌خانهٔ سنتی عالی‌قاپو، جزو بهترین رستوران‏‌های ونک به شمار می‌‏آید و در بین جوانان طرفداران زیادی دارد. این رستوران فضای داخلی چشم‌‏نوازی دارد که دل هر مهمانی را می‌‏برد. اگر اهل خوردن غذا در فضایی زیبا و دلنشین هستید، سری به سفره‌خانهٔ عالی‌قاپو بزنید. سفره‌خانهٔ عالی‌قاپو در میدان ونک، ابتدای خیابان گاندی، قرار گرفته و علاوه بر فضای مناسب و دلبازش دارای منوی غذایی متعددی است. سالادهای این رستوران پرآوازه است. سفره‌خانهٔ سنتی عالی‌قاپو فضای مناسبی برای جشن‌‏ها، مراسمات و دوره‏‌همی‌‏های خانوادگی و دوستانه فراهم می‌‏کند.
 
راهنمای شکم گردی در ونک

کلام آخر

محلهٔ ونک دارای رستوران‏‌های متعددی بوده و فضای شاد و مفرحی را برایتان به ارمغان می‌‏آورد. محلهٔ ونک دسترسی خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی از جمله؛ مترو، تاکسی و اتوبوس دارد. امروزه متقاضیان خرید و اجاره مسکن در ونک افزایش یافته است. برای اطلاع از قیمت خانه‏‌های محدوده ونک به سایت‌هایی چون؛ دیوار، کیلید... مراجعه کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها