مدیر مخابرات منطقه هرمزگان از ایجاد دو سایت 5G در جزیره کیش به صورت پایلوت خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۸۱۵۴
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدیر مخابرات منطقه هرمزگان از ایجاد دو سایت 5G در جزیره کیش به صورت پایلوت خبر داد.
امیر یگانه اظهار کرد: در ادامه راهاندازی سایتهای نسل پنجم اینترنت همراه در کشور، دو سایت 5G در جزیره کیش در حال جانمایی است.
وی افزود: نصب و راهاندازی این 2 سایت توسط همراه اول به عنوان پایلوت در جزیره کیش بزودی آغاز میشود.
مدیر مخابرات منطقه هرمزگان همچنین اعلام کرد:در یک سال اخیر بیش از 800 تکنولوژی 3G و 4G در نقاط مختلف هرمزگان بخصوص مناطق روستایی نصب و راهاندازی شده است که هرمزگان را در میان استانهای برتر کشور در زمینه توسعه شبکه قرار داده است.
سلام بمدت یکسال هست پیگیر اینترنت هستم هیچ کس جواب درستی نمیده آخر ب این نتیجه رسیدن کابل زیر زمینی و مبصل مشکل داره و تمام یعنی کار زیاد میبره نمیتونیم درست کنیم میدان شهدا محله پشت شهر درمانگاه مدنی