معمای غیبت لژیونر ایرانی در تیم ملی فوتبال ایران ؛

پایان رامین

رامین رضاییان خیلی زود با تیم ملی فوتبال ایران به خط پایان رسید اگرچه او در فصل اخیر یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. چرا کار این ملی پوش با تیم ملی این چنین زود به پایان رسید؟
کد خبر: ۱۳۱۷۵۸۶

به گزارش جام جم آنلاین، دوشنبه شب اسامی اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی اعلام شد. انتقادات متعددی در رابطه با این فهرست مطرح شده است که یکی از این انتقادات به غیبت رامین رضاییان برمی گردد. چه اتفاقی افتاده است؟ او که یکی از برترین لژیونرهای تیم ملی فوتبال ایران بود در فصل اخیر بود...

 

معمای رامین

اسکوچیچ نه تنها وریا غفوری که رامین رضاییان را هم دعوت نکرد. دلیل دعوت نشدن وریا مشخص است؛ او ضعف مشهودی در فصل اخیر داشت و پیش بینی می شد که در فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران جایی نداشته باشد. اما رامین رضاییان حساب جداگانه ای دارد. او در فصل اخیر یکی از بهترین های لیگ ستارگان قطر بود. البته قرار است از تیم السیلیه جدا شود.

با این حال اسکوچیچ، صادق محرمی و دانیال اسماعیلی‌فر را به او در دفاع چپ تیم ملی فوتبال ایران ترجیح می دهد.

 

مرد حاشیه ها

جدایی رامین رضاییان از تیم پرسپولیس را خوب به خاطر داریم. او در سال 2017 به دلیل تنبیه انضباطی که در پی درگیری لفظی با علی علیپور بود از پرسپولیس اخراج شد. برانکو ایوانکوویچ به او حتی اجازه حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس را هم نداد و پیگیری های متعدد باعث شد تا برانکو بگوید او فقط می تواند با لباس شخصی در این جشن شرکت کند نه پیراهن پرسپولیس. به این ترتیب رامین رضاییان قید حضور در جشن قهرمانی را هم زد. به هر حال او یک تنه عامل به وجود آمدن بخش مهمی از حواشی های اطراف باشگاه پرسپولیس بود.

 او سپس راهی اوستنده بلژیک شد. در آن زمان آنقدر انتقادات رسانه ها از او بالا بود که حتی نحوه پیوستنش به این تیم بلژیکی با تمسخر واقع شد. رامین رضاییان بعد از جدایی از این تیم بلژیکی به ترتیب به الشحانیه، الدحیل و السیلیه پیوست.

رامین آرام و بی حاشیه پیش رفت و پیش بینی بسیاری در رابطه با اینکه او به سرنوشت پیام صادقیان دچار خواهد شد هرگز رنگ واقعیت به خود نگرفت. چند باری هم در دوره سرمربی گری برانکو برای بازگشت به جمع سرخپوشان اعلام آمادگی کرد اما برانکو هرگز زیر بار نرفت. به هر حال وضعیت خوب رامین در لیگ ستارگان قطر ادامه داشت.

 اما کار او  وقتی خراب شد که حاشیه شخصی دیگری از زندگی خصوصی اش به رسانه ها درز پیدا کرد....

 

تا همیشه در لیست سیاه

آن حاشیه در زندگی خصوصی رضاییان باعث شد تا او دیگر جایی در تیم ملی فوتبال ایران نداشته باشد. این خبری است که بعد از دعوت نشدن او به تیم ملی باز هم بین خبرنگاران چرخید. احتمالا او دیگر جایی در تیم ملی فوتبال ایران نخواهد داشت و او را به عنوان یک ملی پوش نمی بینیم. رامین اکنون 32 ساله است و بسیار بعید به نظر می رسد حتی در صورت درخشش در فصل های آتی دوباره به تیم ملی دعوت شود. هر چند او سرنوشت بهتری نسبت به پیام صادقیان داشت اما در مقابل فرصت ارزشمند حضور در مقدماتی جام جهانی را با وجود ستاره بودن از دست داد تا ثابت شود برخی از حواشی فوتبالی و در کانون توجه بودن ارزش از دست دادن تیم ملی فوتبال ایران را نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها