آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا را اینجا بخوانید.
کد خبر: ۱۳۱۶۷۱۶

به گزارش جام جم آنلاین ، بیانیه جدید سازمان جهانی بهداشت درباره شمار فوت شدگان واقعی کرونایی بسیار بحث برانگیز شده است.

خلاصه ای از اخبار مربوط به کرونا و این بیانیه سازمان جهانی بهداشت را اینجا بخوانید:

 

*شمار فوت شدگان آمریکای لاتین و حوزه کارائیب رسما از مرز یک میلیون نفرگذشت. این آنالیز از سوی دانشگاه جان هاپکینز انجام شده است.

 

*قوانین سختگیرانه دولت آلمان به منظور کنترل هر چه بیشتر بیماری کرونا ادامه دارد. در همین راستا این کشور اعلام کرد مسافرانی که از مقصد انگلیس وارد آلمان شوند باید دو هفته در قرنطینه بمانند. در حالی است که سایر کشورهای اروپایی چنین قوانین سختگیرانه ای دیگر ندارند.

 

*احتمالا تا پانزدهم ژوئن رعایت فاصله اجتماعی در کالیفرنیا برداشته می شود. همچنین محدودیت های مربوط به مشاغل مختلف نیز لغو خواهد شد.

 

*از روز دوشنبه این هفته بسیاری از قوانین مربوط به محدودیت های کرونایی در کشور ایتالیا لغو خواهد شد. این کشور زمانی مرکز جهانی کرونا در جهان بود.

 

*اکنون آمار رسمی حاکی از آن است که 3 میلیون و 457 هزار و 851 نفر در سراسر جهان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. اما سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد در سال 2020 فقط سه میلیون مرگ در ارتباط با کرونا ثبت شده است و احتمالا تعداد فوتی ها یک میلیون مورد بیشتر از چیزی است که هر روز آپدیت می شود.

 

*شرکت داروسازی جانسون و جانسون 200 میلیون دوز از واکسن تک تزریقی خود را تولید خواهد کرد.

 

*ویروس کرونای هندی به کشور تایلند هم نفوذ کرد و مقامات بهداشتی این کشور اعلام کرده اند 15 شهروند این کشور مبتلا به این نوع ویروس شده اند.

 

*شرکت فایزر/بایونتک تا 18 ماه آینده دو میلیارد دوز واکسن آسترازنکا برای کشورهای فقیر تولید خواهند کرد.

 

*شمار مبتلایان به کرونا در کشور هند از مرز 26 میلیون نفر گذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها