رئیس دانشکده پزشکی کرمانشاه:

تلاش دستیاران پزشکی در بحران کرونا، به ویژه در درمان بیماران مبتلا به کووید ستودنی است

دکتر صیاد گفت: از زحمات دستیاران برای خدمت رسانی و تلاش شبانه روزی در خط مقدم بحران کرونا به ویژه در روز های پر طنش آغاز شیوع بیماری بسیار سپاسگزارم.
کد خبر: ۱۳۱۶۴۴۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رئیس دانشکده پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: دستیاران به صورت داوطلبانه برای درمان بیماران پیشقدم شدند و مشارکت بسیار خوبی در بیمارستانهای درگیر کرونا در استان داشتند و با کمک و همراهی آنها در راستای مقابله با کرونا و درمان بیماران کرونایی و به خوبی توانستیم بیماری کووید را کنترل کنیم.

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا در بخش آموزش با مشکلات بسیار جدی مواجه شدیم، اما با این وجود در این مدت دستیاران هم در حوزه آموزش و هم در حوزه درمان از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و جانانه به مراجعان خدمت رسانی کرده و نقش مهمی در درمان مبتلایان به کرونا داشته اند.

دکتر صیاد گفت: شیفیت ها و ساعت‌های کاری زیاد، کمبود امکانات رفاهی و آموزشی و مشکلات معیشتی و کم بودن حقوق از مسائلی است که دستیاران با آن مواجه هستند ،همچنین تعدادی از محل های استراحت دستیاران در مراکز آموزشی درمانی نیاز به بهسازی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشکده پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: همراهی و همکاری دستیاران در مقابله با ویروس کرونا و ارائه خدمات به بیماران بسیار قابل تقدیر است و ما نیز در راستای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی آنها پیگیری لازم را انجام می دهیم و امیدواریم با توجه ویژه ی مسئولان دانشگاه در آینده شاهد بهبود وضعیت آموزشی ،معیشتی و رفاهی دستیاران عزیز باشیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها