داماد‌های عصبانی در استان‌های مرکزی و فارس ۲جنایت را رقم زدند

راز قتل عام خانوادگی در فیلم ۳۰ ثانیه‌ای

داماد عصبانی ، انگشت پدرزنش را با دندان قطع کرد

مردی که پس از مشاجره با پدرزنش ، انگشت وی را گاز گرفته و باعث قطع شدن آن شده بود، از سوی ماموران انتظامی دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۱۵۲۸

به گزارش خبرنگار جام جم ، چند روز پیش مردی به دادسرای عمومی و انقلاب ملارد مراجعه و از داماد جوانش شکایت کرد.
شاکی در تشریح ماجرا به قاضی عزیزی ، معاون حوزه قضایی ملارد گفت: از چند ماه پیش اختلافاتی بین من و دامادم به وجود آمد، هر بار با نصیحت و صحبت از او می خواستم تا رفتارش را تغییر دهد و با خودخواهی هایش زندگی را به کام دختر و خانواده ام تلخ نکند، اما او بی آن که به حرفهایم توجهی کند، مدام با دخترم جر و بحث می کرد و یا به منزلمان می آمد و ناسزا می گفت.
وی افزود: دیگر از دست رفتارهای او خسته شده بودم تا این که از دخترم خواستم برای چند روزی به منزلمان بیاید تا شاید دامادم کمی در رفتارش تجدیدنظر کند.
شاکی ادامه داد: اما قهر کردن دخترم هم فایده ای نداشت تا این که روز گذشته دامادم به منزلمان آمد تا همسرش را به منزلش بازگرداند که شروع به فحاشی با من کرد و مشاجره مان بالا گرفت و در یک لحظه به سویم حمله کرد و یکی از انگشتانم را گاز گرفت ، هر چه داد و فریاد راه انداختم بی فایده بود تا عاقبت انگشتم قطع شد و او نیز پا به فرار گذشت.
با اطلاعاتی که شاکی در اختیار قاضی عزیزی قرار داد، دستور قضایی صادر شد و داماد جوان تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و سرانجام دستگیر شد.

اعتراف پس از دستگیری


با انتقال متهم به مرکز پلیس وی مورد بازجویی قرار گرفت و به جرم خود اعتراف کرد و گفت: من و پدرزنم مدام با هم اختلاف داشتیم تا این که روز حادثه وقتی برای ملاقات با همسرم به منزل پدرش رفتم تا از او بخواهم به منزل مراجعه کند، با پدرزنم درگیر شدم و در اوج عصبانیت به سوی او حمله کردم و انگشتش را گاز گرفتم که به دنبال این ماجرا انگشت او قطع شد و من نیز پا به فرار گذاشتم.
بنابراین گزارش ، متهم با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها