مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت آبفا استان در گفتگو با جام جم

خشکسالی نفس چاه کل گچی شهرستان لردگان را برید

مدیریت روابط عمومی شرکت آبفای استام چهار محال و بختیاری اعلام کرد

آغازعملیات اجرایی خط انتقال آب شهر دستناء با اعتباری بالغ بر 7500 میلیون ریال

مدیریت روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان از شروع عملیات اجرایی خط انتقال آب آشامیدنی به شهر دستنا از توابع شهرستان کیار استان چهار محال و بختیاری خبرداد.
کد خبر: ۱۳۱۴۶۶۸

به گزارش جام جم آنلاین-چهار محال و بختیاری،فرشاد متقی مدیریت روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان با اعلام این خبر افزود: با توجه به کمبود آب در بعضی محله های شهر دستنا در سال گذشته شرکت آب و فاضلاب اقدام به اجرای این خط انتقال آب شرب از مخزن ذخیره آب به سمت شهر با هدف رفع کمبود آب در بعضی از فصول سال مخصوصا تابستان ها عنوان کرد.

 متقی گفت: عملیات اجرایی این طرح را حفر کانال –  لوله گذاری با لوله 200 میلی متری پلی اتیلن به طول حدود 1500 متر طبق اصول فنی مهندسی پس از اجرای خاک سرندی و نوار اخطار زیر نظر ناظرین شرکت آب و فاضلاب عنوان نمود. خصوص اعتبار این پروژه گفت: برآورد اعتبار برای انجام این خط 7500000000 ریال ( هفت صد و پنجاه میلیون تومان ) است.

 وی افزود: در راستای بهسازی و نوسازی شبکه داخلی آب شهر دستنا این شرکت طی سال گذشته  1000 متر از شبکه آبرسانی را با همکاری شهرداری تعویض نموده است.

 متقی در ادامه افزود: احداث مخزن ذخیره آب آشامیدنی جدید برای شهر دستنا هم با ظرفیت 1500 متر مکعب نیز در دستور کار است که در صورت تخصیص اعتبار انشالله در محل جانمایی شده عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.قابل ذکر است شرکت آب و فاضلاب به جمعیت بیش از 5000  نفری که شامل بیش از 2000 مشترک در شهر دستنا است خدمات آبرسانی ارائه می دهد.

   مدیریت روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در خاتمه از همراهی و همکاری همه جانبه شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر دستنا که در جهت اجرای این پروژه ها تلاش می نمایندکمال تشکر و قدردانی را دارد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها