مسئول  اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گفت: پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه پاسخگویی مکانیزه 20117 در تمام کشور فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق این سامانه به سیستم اعلام کنند.
مسئول  اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گفت: پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه پاسخگویی مکانیزه 20117 در تمام کشور فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق این سامانه به سیستم اعلام کنند.
کد خبر: ۱۳۱۴۱۵۴
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، محسن دیانت مسئول  اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گفت: پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه پاسخگویی مکانیزه 20117 در تمام کشور فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق این سامانه به سیستم اعلام کنند.

دیانت با اشاره به روند چک کردن خرابی تلفن ثابت، اظهار کرد: در صورت بروز هرگونه قطعی یا خرابی برای خط تلفن، مشترک باید ابتدا خطوط داخلی تلفن خود را آزمایش نموده و از صحت آن اطمینان حاصل کند و بعد از آن بدون نیاز به مراجعه به مرکز تلفن تنها با شماره گیری 20117 ، خرابی را در سیستم ثبت کند تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی اقدام نمایند.

وی افزود: در برخی موارد عملیات کابل برگردان مراکز یا حفاری ها باعث قطعی موقتی تلفن‎ها می‎شود و در برخی موارد نیز اختلالات تلفن مرتبط به خطوط داخلی است که باید توسط مشترک بررسی شود و اصلاح شود.

مسئول  اداره روابط عمومی مخابرات منطقه در توضیح نحوه تشخیص منشا مشکل قطعی تلفن ثابت گفت : اگر با وصل تلفن به پریز ورودی ساختمان، تلفن بوق داشت مشکل قطعی تلفن داخلی است و در غیر این صورت مشکل از جانب مخابرات است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۴ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها