چلسی-رئال‌مادرید؛ امشب 23:30

قلب فوتبال در لندن

نظرسنجی‌ها می‌گوید چلسی به نسبت رئال‌مادرید شانس بیشتری برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد، اما این برتری فقط به اندازه چند درصد است (56 به 44).
کد خبر: ۱۳۱۳۹۹۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، امشب کدام تیم فینالیست دوم UCL خواهد بود؟

بازی رفت را مرور می‌کنیم. یک شروع طوفانی از چلسی با گل دقیقه 14 پولیشیچ و گل تساوی رئال مادرید توسط کریم بنزما در دقیقه 29. حالا چلسی فقط کافیست در ورزشگاه خانگی‌اش استمفوردبریج دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا با یک تساوی بدون گل صعود کند. با این حال وقتی حریف رئال‌مادرید بزرگ باشد، فکر کردن به کلین‌شیت آسان نیست. زین‌الدین زیدان می‌گوید: ما هنوز زنده‌ایم و فقط به پیروزی در بازی برگشت فکر می‌کنیم.

با این رویکرد فوتبالی‌ها قطعا یک نمایش تمام‌عیار فوتبالی را از ساعت 23 و 30 دقیقه امشب انتظار می‌کشند.  یوفا دو روز پیش دانیله اورساتو داور ایتالیایی را به عنوان قاضی این دیدار حساس معرفی کرد. رئالی‌ها از این داور خاطره خوشی ندارند چراکه اورساتو را مسبب باخت 2 بر یک فصل پیش مقابل منچسترسیتی می‌دانند.

 آخرین حضور چلسی در فینال لیگ قهرمانان به 9 سال پیش برمی‌گردد که اتفاقا با قهرمانی این تیم همراه شد. این درحالیست که رئال‌مادرید در همین 9 سال 4 بار فینالیست لیگ قهرمانان شده و هر بار هم جام قهرمانی را بالای سر برده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها