معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر؛

همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار دشتستان دارای طرح هادی هستند

در ایام ماه مبارک رمضان انجام شد :

کلنگ زنی طرح هادی 2 روستا در آذربایجان غربی

کد خبر: ۱۳۱۳۸۵۵

به گزارش جام جم آنلاین همزمان با ماه مبارک رمضان، مراسم کلنگ‌زنی اجرای طرح هادی روستاهای دیزج تکیه و آده بزرگ با حضور شارلی انویه-نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی و بدلی-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد. 
 بدلی در این مراسم طی سخنانی  به توسعه و عمران و آبادانی روستاها اشاره کرد وآن را عاملی مهم در حفظ جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و ایجاد مهاجرت معکوس ، افزایش تولیدات روستایی دانست.
در ادامه این مراسم نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی گفت :
رشد و توسعه عدالت اقتصادی و اجتمائی در روستاها ، جزوتاثیرگذارترین  برنامه ها و اولویتهای کاری بنیاد مسکن در مناطق روستایی است.
 انویه افزود: بنیاد مسکن تاکنون جزو پرتلاش ترین و کم توقع ترین دستگاها بوده و به همین دلیل مظلوم ترین سازمان واقع شده است.
نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی تصریح کرد: بی شک فعالیتهای عمرانی بنیاد مسکن در سطح روستاها تأثیر بسیار زیادی در رشد و توسعه صنعت کشاورزی، صنعت دامی ، صنایع دستی ، صنایع ساختمانی و زیباسازی چهره روستایی دارد.
شارلی انویه خاطر نشان کرد:بنیاد مسکن در مواقع بروز سوانح طبیعی همیشه در صحنه حاظر و پای کار بوده و صادقانه به مردم خدمت نموده است و فعالیت های این نهاد به مصداق رعایت عدالت اجتمائی در روستاها می باشد.
 بدلی-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی تشریح کرد : مشارکت و همکاری اهالی روستاها گامی موثر در روند اجرای طرح های عمران روستایی است.
وی همچنین افزود:نگهداری مناسب از طرح های عمران روستایی توسط اهالی روستاها ، موجب دوام و ماندگاری بیشتر و منظر و زیبایی محیط روستایی می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها