بازدید سخنگوی وزرات بهداشت از روند انجام واکسیناسیون در خراسان شمالی

دکتر سیما سادات لاری به عنوان ناظر عالی وزیر بهداشت در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان‌های شمالی برای دومین بار به استان خراسان شمالی سفر کرد.
کد خبر: ۱۳۱۲۷۴۶

به گزارش جام جم آنلاین خراسان شمالی؛ دکتر سیما سادات لاری به عنوان ناظر عالی وزیر بهداشت در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان‌های شمالی برای دومین بار به استان خراسان شمالی سفر کرد.

سفر دکتر لاری به استان به منظور نظارت بر روند انجام واکسیناسیون بود که با حضور در مرکز جامع سلامت شهری حر بجنورد، نحوه انجام ثبت نام گروه هدف و واکسینه شدن آن ها را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید، رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی توضیحاتی درخصوص نحوه انجام واکسیناسیون و فعالیت های صورت گرفته در رابطه با شیوع کرونا در استان ارائه کردند که سخنگوی وزارت بهداشت ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید از زحمات آنان تشکر کرد.

سپس دکتر لاری با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالات آنان  گفت :در برخی استان ها مانند خراسان شمالی نیز روند افزایشی را شاهد هستیم بنابراین باید مردم همچنان قرنطینه خانگی را رعایت و از حضور در محیط های شلوغ و اجتماعات پرهیز کنند. ویروس غالب در کشور ویروس جهش یافته است.

وی افزود: وزرات بهداشت تاکید بر سرعت روند واکسیناسیون دارد.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: توزیع واکسن در استان ها عادلانه بوده و با توجه به ورودی واکسن به کشور و جمعیت گروه های هدف در استان ها انجام می گیرد.

لاری گفت: افرادی که واکسن تزریق می کنند همچنان باید پروتکل ها را رعایت کنند چون امکان دارد ویروس در فرد وجود داشته و فرد ناقل باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها