شبکه یک سیما بازپخش مجموعه «چاردیواری» را روانه آنتن کرده است

دردسرهای یافتن یک چهاردیواری

تلویزیون در شرایط سخت کرونایی تلاش خود را انجام داده و باز هم اقدام به تولید و ساخت سریال کرده و کارها متوقف نمانده و تا حد زیادی به وظیفه‌اش عمل کرده است.
کد خبر: ۱۳۱۲۴۴۴

در بخش مسابقات و سرگرمی هم برنامه‌های متعددی از شبکه‌های مختلف روی آنتن پخش رفته است و مجری اغلب این برنامه‌ها، بازیگران یا مجریان شناخته‌شده هستند.

در بررسی برنامه‌ها و مسابقات تلویزیونی مجری‌ محور با یک‌سری مجری خبره تلویزیونی روبه‌روییم که خیلی روان و بی‌لکنت کارشان را انجام می‌دهند و تعدادی از مجریان هم در سطح متوسط قرار دارند.

فکر می‌کنم مجریان خوب نباید مدام جلوی دوربین باشند، چون به واسطه حضور زیاد در تلویزیون اجرایشان توی ذوق مخاطب می‌زند و چهره و سبک اجرایشان برای مردم تکراری و کلیشه‌ای می‌شود.
در کلیت قضیه حضور چهره‌ها در اجرا هم منعی نمی‌بینم و هر بازیگری که می‌تواند برای مخاطب دارای جذابیت باشد، اگر تبحر در اجرا داشته باشد، باید به او اعتماد شود تا جلو برود و شاید مجری خوبی هم بشود.

تلویزیون آنقدر شبکه در گونه‌های مختلف دارد که در آن، جا برای همه هست که بتوانند خود را نشان دهند ولی گاهی می‌بینیم فردی در یک‌حیطه استعداد ندارد و باز می‌خواهد آن کار را انجام دهد که عموما به ضرر خودش و تلویزیون است.

هر علاقه‌مندی باید فضا داشته باشد که خودش را نشان دهد و اگر توانست خودش را خوب عرضه کند در آن صورت باید بتواند پیشرفت کند و کارش را تا رسیدن به نتیجه مطلوب دنبال کند، ولی وقتی می‌بیند نمی‌تواند در کاری عرض اندام کند باید یا کناره گیرد یا فیلد کاریش را عوض کند، چون بدون استعداد در کارهای هنری، نمی‌شود به نتیجه لازم رسید.

داریوش سلیمی - بازیگر / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها