جسد مرد سالخورده پس از ۱۰ روز در زیرزمین خانه‌اش پیدا شد

قتل گدای میلیاردر

پلیس جنایی پایتخت در جست‌وجوی فرد یا افرادی است که با ورود به خانه گدای میلیاردر در شرق تهران او را خفه کرده و پول و اموالش را دزدیده و متواری شدند.
کد خبر: ۱۳۱۱۸۶۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، چند روزی بود که اهالی یکی از محله‌های شرق تهران متوجه غیبت مرموز مرد همسایه ۷۰‌ساله‌شان شدند که در خانه ویلایی تنها زندگی می‌کرد.

او گدای معروف محله بود و به گدای میلیاردر شهرت داشت. گمان بردند شاید او برای گدایی به شهر دیگری رفته اما استشمام بوی نامطبوع از خانه‌اش باعث شک آنها شد.

اهالی سرانجام صبح دوشنبه سی‌ام فروردین امسال موضوع را به پلیس اطلاع دادند که در ادامه ماموان کلانتری تهرانپارس وارد آنجا شده و با شکستن قفل در، وارد خانه ویلایی شدند.

چند بار او را صدا زدند که پاسخی نشنیدند. رد بوی نامطبوع را گرفتند که به زیر‌زمین رسیدند و با جسد پیرمرد که دست و پاهایش بانخ بسته شده و آثار خفگی روی گردنش بود، رو‌به‌رو شدند. شواهد نشان می‌داد، ۱۰‌روز از مرگش می‌گذرد.

در ادامه وارد طبقه اول خانه ویلایی شدند، وسایل خانه به‌هم ریخته و قفل کمدها شکسته بود. به نظر می‌رسید پول، دلا ر و اموالی که در آنجا بوده سرقت شده است همچنین در کنج کمد نیز دفترچه بانکی و چند فیش واریز و برداشت بانکی مقتول را کشف کردند که بررسی دفترچه نشان داد، سال‌ها به آن حساب پول واریز شده و مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان موجودی فعلی آن است.

آثار ورود به زور در خانه دیده نمی‌شد و به احتمال زیاد قاتل با قربانی خود آشنایی داشت. تحقیقات محلی نشان داد که مقتول حدود ۲۰‌سال به تنهایی در این خانه ویلایی ساکن بوده و گاهی خواهر و برادرش را می‌دیدند که به دیدنش می‌آمدند.

صبح‌ها با لباس‌های کهنه و پاره از خانه بیرون می‌رفته و شب بازمی‌گشته است. پول زیادی در خانه و در کمدش نگهداری می‌کرده و با همسایه‌ها ارتباطی نداشت.

با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران تحقیقات در این باره را آغاز کردند تا از این جنایت رازگشایی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها