جسد مرد سالخورده پس از ۱۰ روز در زیرزمین خانه‌اش پیدا شد

قتل گدای میلیاردر

شبکه ۱۷ خبری کالیفرنیا با مادری ۳۰ساله مصاحبه کرد که این روزها به دلیل قتل بی‌ رحمانه سه فرزندش بازداشت شده‌ است. اگر چه جنایت صورت‌ گرفته از سوی این زن از قبل تایید شده‌ بود اما این مصاحبه جزئیات بیشتری از این ماجرا را افشا کرد. اتهامات لیلیانا کاریلو ۳۰ساله ممکن است با ادامه تحقیقات نیروهای پلیس بیشتر شود.
کد خبر: ۱۳۱۱۵۰۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام جم، ماجرا از آنجا آغاز شد که حدود ۱۰روز پیش مادربزرگ آن سه کودک ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح پس از ورود به خانه‌شان، با جنازه سه نوه‌ خردسالش روبه‌رو شد.

قتل ۳ فرزند از ترس پدر

کاریلو حدود چند ساعت قبل از منزل فرار کرده بود اما چند ساعت بعد و در چندکیلومتری محل سکونتش توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.

بنا به گفته منابع پلیس، کاریلو ابتدا با ماشین خودش از خانه فرار کرد اما پس از گذشت چند ساعت، یک خودروی تویوتا را دزدید و در حال فرار با همان ماشین بود که توسط پلیس دستگیر شد.

در این میان برخی منابع خبری می‌گفتند ضربات شدید با چوب علت مرگ آنها بوده است. اما کاریلو در مصاحبه جدید خود اعلام کرد سه فرزند سه‌ماهه، دوساله و سه‌ساله‌اش را در آب خفه کرده بود. او اعلام کرد علت کارش این بوده که پدرشان قصد داشته آنها را به گروه‌های قاچاق انسان بسپارد. او می‌گوید این کار را کرده تا فرزندانش بیش از این آسیب و صدمه نبینند.

این ادعا در حالی مطرح شده که حدود چند ماه پیش یک قاضی محلی دستور کفالت اورژانسی را امضا کرده که بر مبنای آنها نگهداری بچه‌ها به پدرشان، اریک دنتون واگذار شده بود. بچه‌ها به مدت یک روز پیش کاریلو بودند و قرار بود به‌زودی پیش پدرشان بروند که این جنایت رقم خورد.

کاریلو در مورد آن روز گفت: روزی که آنها را به دنیا آوردم، قول دادم همیشه از آنها محافطت کنم. قبل از آن‌که آنها را در آب خفه کنم، هر سه فرزندم را در آغوش گرفتم، بوسیدم و دائم از آنها معذرت‌خواهی می‌کردم.

میثم مزینایی - حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها