رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

اعمال محدودیت های کرونایی در مبادی ورودی شهرهای ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام از اعمال محدودیت های کرونایی در مبادی ورودی کلیه شهرهای استان خبر داد
کد خبر: ۱۳۱۰۰۸۳
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ رضا همتی زاده افزود: با توجه به افزایش تصاعدی مبتلایان به ویروس کرونا در راستای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، برای حفظ سلامت و صیانت از مردم و قطع زنجیره انتشار ویروس، در تمامی مبادی ورودی شهرهای استان از تردد خودروهای غیر بومی به داخل شهرهای قرمز و نارنجی استان ممانعت به عمل می‌آید.
وی ادامه داد: ثبت تخلفات رانندگان که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نمی‌کنند به وسیله سامانه‌های الکترونیکی و دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف و دوربین‌های نصب شده بر روی لباس کارکنان و حضور مامورین پلیس انجام می‌شود و رانندگان باید از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.
رئیس پلیس راه انتظامی استان اظهار کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و به شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان جریمه خواهد داشت.
همتی زاده در پایان در خصوص صدور مجوز تردد گفت: بر اساس ابلاغیه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص ماموریت اداری، مجوزهای صادره توسط ادارات و سازمان‌ها ملاک عمل بوده و نیازی به مجوز فرمانداری نیست.
وی گفت: فرمانداری‌ها صرفاً برای تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای آبی و زرد و با ارائه مستندات کافی توسط افراد متقاضی برای امور ضروری از قبیل درمانی، پزشکی، اداری، قضایی، حقوقی و شاغلین بنگاه‌های تجاری مجوز صادر می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها