رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر خبر داد؛

انتقال موفقیت آمیز قلب اهدایی

در بوشهر اتفاق افتاد؛

بازداشت قاتل در صحنه جنایت

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: شخصي كه مرد 44 ساله اي را در خیابان ساحلی به قتل رسانيده بود،‌ در عمليات ماموران پليس و در محل وقوع قتل دستگير شد...
کد خبر: ۱۳۰۹۲۹۵

 

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: شخصي كه مرد 44 ساله اي را در خیابان ساحلی به قتل رسانيده بود،‌ در عمليات ماموران پليس و در محل وقوع قتل دستگير شد.

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ابراهیم عرب زاده" در تشریح این خبر اظهار داشت:‌ درساعت 34 دقیقه بامداد ۱۴ فروردین با اعلام گزارشي از يك نزاع و درگيري منجر به جرح در خیابان ساحلی شهر "بوشهر" جنب باشگاه بدنسازی ایران جوان، بلافاصله تيمي از ماموران کلانتری 12 "مصلی" براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي افزود: با حضور ماموران در محل، مشخص شد كه جوانی 22 ساله راننده خودرو پراید با فردي 44 ساله که راکب موتورسیکلت بوده به علت بحث و جدل لفظی درخیابان به انگیزه بد رانندگی کردن و احتمال تصادف، درگير شده و با ضربات چاقو باعث مصدوميت شديد او شده است.

اين مقام پلیس خاطر نشان کرد:‌ متاسفانه حین انتقال راکب موتورسیکلت توسط اورژانس به مركز درماني،‌اين فرد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه با عکس العمل سریع ماموران ضارب بلافاصله در محل وقوع قتل دستگير و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، عنوان داشت: آموزش مهارت های زندگی و کنترل خشم با قدري تحمل، تدبير و گذشت از بروز چنین حوادثی پیشگیری خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها