رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد

11 مورد جدید مبتلا به کرونا

معاون وزارت بهداشت

ایلام از موفق‌ترین استان های کشور در بحث خدمات به بیماران کرونا

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ایلام از موفق ترین استان های کشور در بحث ارائه خدمات به بیماران کرونا بوده است.
کد خبر: ۱۳۰۷۶۲۴

به گزارش جام جم انلاین ایلام،  قاسم جان بابایی در جلسه ویدئو کنفرانس به منظور بررسی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در عرصه خدمت مردم اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است که در دوران شیوع بیماری کرونا به شایستگی شاهد خدمات ارزشمند آن بودیم.

وی افزود: استان ایلام هم در اربعین حسینی به شایستگی خدمات دهی به زائران را مدیریت و هم در دوران شیوع کرونا کارنامه‌ای درخشان داشته و به عنوان یک الگو در کشور شناخته شده است.

جان بابایی ادامه داد: مردم شریف استان ایلام دین بزرگی بر گردن نظام و انقلاب دارند زیرا مرزبان خوبی برای مملکت بودند و در دوران جنگ مردمان شریف این دیار برای دفاع از وطن بسیج شدند.

وی اظهار کرد: ما در کنار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام هستیم که بتوانیم بخشی از مشکلات و چالش‌ها و نیازمندی‌های این استان را رفع کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از توجه ویژه معاون درمان وزارت بهداشت در راستای رفع مشکلات و نیازمندی‌های حوزه درمان استان ایلام گفت: محرومیت استان به دلیل عقب ماندگی‌هایی که از گذشته وجود داشته، مشهود است و تلاش مجموعه علوم پزشکی استان به رفع نارسایی‌ها و نیازمندی‌های استان در حوزه سلامت معطوف شده است.

محمد کریمیان افزود: یکی از نیازهای ضروری استان راه اندازی مرکز آنژیوگرافی است که در حال حاضر محل جانمایی و راه اندازی این مرکز آماده شده و دستگاه آن نیز در حال وارد شدن به استان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها