رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: ایجاد جو روانی مبنی بر نایاب شدن برخی کالاها در راستای جنگ اقتصادی دشمن است.
کد خبر: ۱۳۰۷۱۸۹

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، اکبر فتحی در مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت تیپ مهندسی رزمی فجر جهادسازندگی و فرزندان شاهد شاغل در سازمان جهادکشاورزی استان، یادآوری و بزرگداشت مقام شهدا را مایه انرژی بخشی در جهت خدمت به جامعه دانست و گفت: در دوران جنگ تحمیلی جهادگران شریف همگام با سپاه، ارتش و بسیج در بعد پشتیبانی و مهندسی جنگ، ایثارگری‌های فراوانی را از خود نشان دادند و با گذشتن از جان خود و هموار سازی‌ مسیرها، لقب "سنگرسازان بی سنگر" را از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب دریافت کردند.

وی ایثارگری این سنگرسازان بی سنگر را فراموش نشدنی خواند و بیان کرد: اگر چه جنگ نظامی پایان یافته است اما هم‌چنان جنگ اقتصادی در کشور ادامه دارد که اگر برای آن برنامه ریزی مناسبی انجام نمی‌گرفت و مدیریت جهادی و پیش بینی‌های مقام معظم رهبری نبود، قطعا کشور بارها به سمت نابودی و سرنگونی کشیده می‌شد.

وی با بیان این‌که یکی از بخش‌های مهم در جنگ اقتصادی، کشاورزی و تامین امنیت غذایی بوده و وضعیت کنونی بازار مرغ نیز ناشی از این موضوع است، گفت: امسال تولید مرغ در استان نسبت به سال گذشته در مجموع حدود ۲۰ درصد افزایش داشته که این امر بر اساس جوجه ریزی‌های ماهانه و در سامانه‌های مرتبط قابل مشاهده است.

فتحی افزود: با وجود این افزایش تولید اما بازار مرغ شاهد نابسامانی‌هایی بوده که موجب نارضایتی مردم، مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شده است.

وی با بیان این‌که در این برهه تاریخی، جهادسازندگی با پیروری راه بزرگان خود در جنگ تحمیلی، وظیفه خود می‌داند که وارد این بحران شود و به اندازه خود در راستای قوام و دوام کشور گام بردارد. 

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، در پایان این مراسم، از جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت تیپ مهندسی رزمی فجر جهادسازندگی و فرزندان شاهد شاغل سازمان جهادکشاورزی استان تجلیل شد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها