مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد :

صادرات 87 میلیون دلاری محصولات کشاورزی از گمرکات مازندران

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: 10 ماهه امسال 135 هزار و 931 تن محصول کشاورزی با ارزش 87 میلیون و 786 هزار و 167 دلار از گمرکات مازندران صادر شد.
کد خبر: ۱۳۰۷۳۳۳

به گزارش جام جم آنلاین مازندران  ، ابراهیم قربان‌نژاد با بیان اینکه 10 ماهه امسال 135 هزار و 931 تن محصول کشاورزی با ارزش 87 میلیون و 786 هزار و 167 دلار از گمرکات مازندران صادر شد، گفت: در چند سال اخیر در زمینه صادرات محصول کشاورزی اقدامات خوبی انجام شده است.صادرات 87 میلیون دلاری محصولات کشاورزی از گمرکات مازندران

 

وی به رصد و پایش نهاده‌های کشاورزی به ویژه نهاده‌های دامی اشاره کرد و افزود: نهاده هایی که در اختیار تولیدکنندگان مرغ و گوشت قرار می‌گیرد به این مدیریت اعلام می شود و رصد و پایش در این زمینه انجام می شود و شهرستان‌ها بازدیدهای میدانی انجام می‌دهند و هرگونه تخلف به بازرسی و تعزیرات حکومتی اعلام می‌شود.

 

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: تا پایان دی ماه سه هزار و 704 مورد پایش میدانی از افرادی که از ارز دولتی استفاده کردند صورت گرفت که 149 مورد احتمال مغایرت وجود دارد و این پرونده ها در بازرسی بررسی می شوند.

 

این مسؤول ادامه داد: در سامانه بازارگاه یک هزار و 320 مورد بررسی انجام شد که 119 مورد مغایرت در کسری بار و عدم تحویل نهاده بوده است و برای تشکیل پرونده به سازمان صمت معرفی شدند.

 

قربان‌نژاد درباره قاچاق کالا و ارزگفت: 10 ماهه امسال یک هزار و 599 مورد گشت محصولات میوه و تره بار، یک هزار و 172 مورد گشت دامپزشکی، سه هزار و 346 مورد گشت سموم و کشف کودهای خارج از شبکه و 221 مورد ایست بازرسی شیلات انجام شد که از بازدیدهای انجام شده 87 مورد به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

وی اظهار کرد: 10 ماهه امسال 8 هزار و 126 مورد گشت در بخش کشاورزی استان انجام شد.

 

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه پیشگیری از قاچاق دام انجام شد، گفت: پلاک کوبی دام ها یکی از اقداماتی بود که با هماهنگی انجام شده با پلیس راهور برای خروج دام از استان مشکلی وجود نخواهد داشت و دام هایی که پلاک‌کوبی نشده به عنوان قاچاق محسوب می‌شود و از خروج آن جلوگیری خواهد شد.

 

این مسؤول اظهار کرد: به استناد ماه 18 قانون نظام جامع دامپروری کشور در راستای جرای تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه قاچاق کالا و ارز برای جلوگیری از قاچاق دام و ارایه هرگونه سبوس و نهاده و خدماتی که به صورت یارانه ‌ای است باید کد یکتا و پلاک‌کوبی دام داشته باشد.

 

قربان‌نژاد اضافه کرد: 10 ماهه امسال 416 هزار و 350 راس سبک وسنگین در استان پلاک‌کوبی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها