مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم تقویت و توسعه هنرستان‌ها

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، آموزش در حوزه هنر را مفهومی جدی عنوان کرده و بر لزوم تقویت و توسعه هنرستان‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۰۶۷۶۰
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، آموزش در حوزه هنر را مفهومی جدی عنوان کرده و بر لزوم تقویت و توسعه هنرستان‌ها تاکید کرد.

سید قاسم ناظمی در جلسه شورای توسعه هنرستان‌ها که با حضور مدیران هنرستان‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش در حوزه هنر مفهوم جدی بوده و در این میان، هنرستان‌ها نوعی سرمایه اجتماعی به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: نه تنها نباید اجازه کم رنگ شدن جایگاه هنرستان‌ها داده شود، بلکه باید به فکر توسعه آن‌ها نیز باشیم که در این راستا باید از تمامی ظرفیت‌های مربوطه بهره ببریم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت فیزیکی هنرستان‌ها، گفت: باید تلاش کنیم با شناسایی ظرفیت‌های موجود، راه‌های بهره گیری از ظرفیت سایر مجموعه‌ها برای بهبود شرایط هنرستان‌ها را بشناسیم.

ناظمی ادامه داد: همچنین باید از کمک‌های مدیران استانی و نمایندگان مجلس برای بهبود وضعیت هنرستان‌ها بهره برده و از سوی دیگر در پی جذب سرمایه گذاران برای اجرای پروژه‌هایی در محیط هنرستان‌ها باشیم.

 وی همچنین در این جلسه بر افزایش رشته‌های تحصیلی هنرستان‌های استان تاکید کرد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها