کد خبر: ۱۳۰۵۶۸۴
سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است.
 
مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.
 
برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.
 
کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.
 
سه کلیک تا ارزانترین ایرلاین ها در پرواز بندرعباس
 
سه کلیک از کجا اومده!
سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان
 
سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.
 
این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان (deltaban.com)  درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.
 
در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود. 
 
جهت خرید بلیط هواپیما اینجا کلیک کنید.
 
چرا سه کلیک بهترینه؟
 
·     چون قیمتش خیلی مناسبه
·     چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
·     چون سه کلیک همیشه باهاته
·     چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
·     چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
·     چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
·     چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
·     بازم بگیم..؟
 
شگفتی سه کلیک
 
این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.
       

سه کلیک تا بندر عباس
 
حالا بحث سفر شد، میخواهیم چند تا نکته درباره ارزانترین ایرلاین ها در پرواز بندرعباس بهتون بگیم تا در سفر به بندر عباس از این نکات استفاده کنید...
 
سه کلیک تا ارزانترین ایرلاین ها در پرواز بندرعباس
 
ارزانترین ایرلاین ها در پرواز بندرعباس کدام اند؟
 
بندرعباس بزرگ ترین و مهم ترین بندر جنوبی ایران یکی از پر تردد ترین شهر های ایران است. مسافران با اهداف گوناگون از تفریح تا تجارت به این بندر زیبا سفر می کنند. سفر های متعدد فرودگاه بندر عباس را به یکی از پر تردد ترین فرودگاه های کشور تبدیل شود.
 
فرودگاه بندر عباس
 
فرودگاه بین المللی بندر عباس بعد از چندین بار جا به جایی در سال 1349 در محل کنونی ( بخشی از بیمارستان شهید محمدی) ساخته شد و از آن زمان تا کنون به ارائه خدمات به مسافران ادامه داده است.
امروزه این فرودگاه یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های کشور است و به طور متوسط هر هفته میزبان بیش از 250 پرواز داخلی و بین المللی می باشد.
 
ایرلاین هایی که بلیط پرواز بندرعباس را دارند
 
گاهی وقتی در سایت ها و آژانس های مختلف به دنبال بلیط هواپیما بندرعباس می گردید ، می بینید که قیمت پرواز ها با کلاس و زمان یک سان با هم فرق دارند و بعضی از آن ها ارزان تر هستند. علت این تفاوت را باید در ایرلاین عرضه کننده بلیط جستجو کنید. ایرلاین های مختلف با توجه به خط مشی و خدماتی که ارائه می کنند، قیمت های متفاوتی را برای بلیط هواپیما خود تعیین می نمایند. به طور کلی می توان گفت که ایرلاین هایی که تازه فعالیت خود را آغاز کرده اند و از شهرت کم تری برخوردارند به دلیل تقاضای کم تر مسافران بلیط های خود را با قیمت پائین تری عرضه می کنند.
 
سه کلیک تا ارزانترین ایرلاین ها در پرواز بندرعباس
 
بهترین ایرلاین ها برای خرید بلیط هواپیما بندر عباس
 
فاصله هوایی تهران تا بندر عباس 1055 کیلومتر بوده و مدت پرواز تهران بندرعباس حدود یک ساعت و 40 دقیقه می باشد. پرواز های تهران به بندر عباس بین فرودگاه مهرآباد و فرودگاه بین المللی بندر عباس رفت و آمد می کنند. در حال حاضر ایرلاین های ماهان، کیش ایر،ساها، وارش، آتا، قشم ایر، آسمان، ایران ایر تور، ایران ایر و سپهران در این مسیر هوایی مشغول فعالیت هستند.
 
ایرلاین ایران ایر
 
ایرلاین ایران ایر در 5 اسفند 1340 از ادغام دو شرکت ایرانیان ایرویز و پرشین ایر سرویس، به عنوان هواپیمایی ملی ایران تأسیس شد و از فروردین ماه سال 1341 فعالیت خود را آغاز کرد. یکی از ایرلاین های فعال در مسیر هوایی تهران- بندر عباس ایران ایر می باشد. این ایرلاین در بیشتر ایام هفته به بندر عباس پرواز دارد. پرواز های ایران ایر در دو کلاس اکونومی و بیزینس ارائه می شود. اکثر پرواز های ایران ایر با هواپیما ایرباس 320 انجام می شود.
 
ایرلاین ماهان
 
ایرلاین ماهان در سال 1371 در شهر کرمان با دو فروند هواپیما تأسیس شد. این ایرلاین یکی از فعال ترین ایرلاین های ایران محسوب می شود و به بیشتر فرودگاه های ایران پرواز دارد. در حال حاضی بیشتر پرواز های ماهان ایر در دو کلاس بیزینس و اکونومی و توسط هواپیما ایرباس 310 انجام می شود. زمان تقریبی پرواز تهران – بندرعباس ماهان ایر حدود یک ساعت و چهل دقیقه تخمین زده شده است.
 
ایرلاین کیش ایر
 
ایرلاین کیش ایر در سال 1370 در جزیره کیش تأسیس شد. این شرکت هم اکنون یکی از 5 شرکت هوایی ایرانی عضو یاتا بوده و گواهینامه آیوسا را از این شرکت دریافت کرده است. ایرلاین کیش ایر پرواز های خود را با استفاده از هواپیما های فوکر100، داگلاس ام دی-80 و ایرباس 321 و در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس برگزار می کند. این ایرلاین در طول هفته چندین پرواز بین فرودگاه مهرآباد و فرودگاه بین المللی  بندر عباس انجام می دهد.
 
ایرلاین ساها
 
ایرلاین ساها در سال 1369 توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1369 افتتاح شد. این ایرلاین علاوه بر جا به جایی پرسنل ارتش، جا به جایی افراد غیر نظامی را نیز بر عهده دارد. پرواز های ایرلاین ساها در کلاس اکونومی توسط هواپیما بوئینگ 737 انجام می شود. این ایرلاین پرواز های محدودی را بین فرودگاه مهرآباد و فرودگاه بین المللی بندرعباس برقرار می کند.
 
سه کلیک تا ارزانترین ایرلاین ها در پرواز بندرعباس
 
ایرلاین وارش
 
ایرلاین وارش به عنوان یکی از جوان ترین ایرلاین های کشور فعالیت خود را در سال 1396 در شهر ساری مازندران آغاز کرد. با خرید بلیط پرواز بندر عباس وارش می توانید در کلاس اکونومی که توسط هواپیما بوئینگ 737 انجام می شود، به فرودگاه بین المللی بندر عباس برسید.
 
ایرلاین آتا
 
ایرلاین آتا بعد از ایران ایز از فعال ترین شرکت های هواپیمایی کشور است که در طول هفته پرواز های زیادی را به مقاصد مختلف از جمله بندر عباس انجام می دهد. پرواز های ایرلاین آتا با هواپیمای MD80 در کلاس اکونومی انجام می شود. شما می توانید با پرواز ایرلاین آتا ظرف یک ساعت و چهل دقیقه از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه بین المللی بندرعباس برسید.
 
ایرلاین قشم ایر
 
یکی از معروف ترین ایرلاین ها در خطوط داخلی ایرلاین قشم ایر می باشد. قشم ایر در طول هفته چندین پرواز را به فرودگاه بین المللی بندرعباس انجام می دهد. پروازهای این ایرلاین توسط هواپیما فوکر 100 در کلاس اکونومی صورت می گیرد.
 
ایرلاین آسمان
 
یکی دیگر از ایرلاین های معتبر ایرانی که در خط هوایی بندر عباس- تهران فعالیت می کند، ایرلاین آسمان می باشد. پرواز های ایرلاین آسمان با هواپیمای فوکر100 در دو کلاس اکونومی و بیزینس از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه بین المللی بندر عباس انجام می شود.
 
ایرلاین ایران ایر تور
 
ایرلاین ایران ایر تور یکی از زیر مجموعه های ایران ایر می باشد که در سال های اخیر در ناوگان هوایی کشور فعالیت میکند. این ایرلاین در هفته چندین پرواز بندرعباس را با هواپیمای MD82 در کلاس اکونومی انجام میدهد.
 
ایرلاین سپهران
 
از دیگر ایرلاین های جدید التأسیس کشور، ایرلاین سپهران می باشد که فعالیت خود را از سال 1395 در استان فارس آغاز کرد. این ایرلاین پرواز بندر عباس – تهران را در کلاس اکونومی انجام می دهد.
 
ارزان ترین ایرلاین ها در پرواز بندر عباس
 
ایرلاین هایی که معرفی کردیم همگی از ایرلاین های معتبر ایرانی هستند که بلیط هواپیما بندر عباس را با شرایط مختلف و قیمت های متفاوت در اختیار مسافران می گذارند. به نظر می رسد که قیمت بلیط ایرلاین هایی مانند ماهان و ایران ایر کمی بیش از سایرین باشد.
 
با ورود به سایت سه کلیک می توانید ارزان ترین ایرلاین ها و بلیط های هواپیما بندر عباس را مشاهده کرده و مناسب ترین پرواز بندر عباس را که با شرایط و سلیقه شما هماهنگ است در کم ترین زمان و راحت ترین روش خریداری نمائید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها