اگرچه در یک دهه اخیر وجود سیستم یکپارچه خدمات بانکی و ترویج استفاده از اینترنت به رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی و خرید محصولات یا خدمات مختلف از فضای مجازی منجر شده بود، اما می‌توان گفت که پاندمی کرونا و لزوم دور بودن از یکدیگر سبب شد تا این روند در ایران سرعت بیشتری یافته و بدین ترتیب علاوه بر برقراری تمهیداتی که شاید تصویب شدنشان در حالت عادی سال‌ها طول می‌کشید، خود مردم نیز با سرعت بیشتری این تغییرات را پذیرفته و به آن عادت کنند.
کد خبر: ۱۳۰۳۰۹۹

در همین رابطه چاپ بنر به عنوان یکی از آن دست خدماتی که پیش از این در گرو مراجعه حضوری افرد بود (مثلاً برای ارائه اطلاعات یک بنر، انتخاب طرح مطلوب و پرداخت هزینه مربوطه) ، امروزه بواسطه چاپ بنر آنلاین دیگر امری مستلزم مراجعه حضوری متقاضیان نبوده و هم اینک با کمک چند کلیک در رایانه‌های شخصی یا نواختن ضرباتی بر روی صفحات موبایل به سرانجام می‌رسد.

چاپ بنر آنلاین

مزایای چاپ بنر آنلاین

چنانچه خود شما تجربه مراجعه به یکی از مراکز چاپ بنر  یا چاپ فلکس  را داشته باشید، تصدیق می‌کنید که در روند انتخاب یک بنر به صورت حضوری گاهی مشکلاتی وجود دارد که سبب می‌شود تا بهترین انتخاب را نداشته باشیم.

به عنوان مثال شلوغی بیش از حد محیط و سر و صدای ماشین آلات چاپ (به ویژه در سامانه‌های محلی و کوچکتر)، تردد بیش از حد افراد، عجله اپراتور در نمایش زمینه‌های موجود، احتمال اشتباه در ورود اطلاعات در کنار اتلاف زمان و انرژی رفت و آمد به این مراکز از جمله عواملی هستند که می‌توان به عنوان بخشی از نکات منفی مراجعه حضوری معرفیشان کرد .

حال اینکه در چاپ بنر آنلاین، شما می‌توانید ساعت‌ها وقت گذاشته و تک تک طرح‌های موجود را در آرامش نگاه کنید، اطلاعات خود را به درستی وارد کرده و بی آنکه از جای خود حرکت کنید این محصول را در شرف طراحی و تولید قرار دهید.

با عنایت به اینکه عموم مشتریان از جملات مشترکی به عنوان نوشته‌های روی بنر خود استفاده می‌کنند (با فرض اینکه با نقشه قبلی آمده و طرح آن را در سر پرورانده باشند)، مفاد اکثر قریب به اتفاق آن‌ها یکیست، فلذا در سفارش آنلاین چاپ این نگاره‌ها، مجموعه‌هایی مانند بلوط چاپ علاوه بر قرار دادن امکانی برای ورود اطلاعات دستی این ویژگی را نیز پیش بینی کرده‌اند که مراجعین با انتخاب گزینه‌های پیش فرض و موجود پیام خود را به مخاطبشان برسانند.

چاپ بنر آنلاین

یک خدمت خاص

لازم به ذکر است سئو سایت فوق توسط مجموعه سئویاب بهینه سازی گردیده است، با گذر از امکان انتخاب افزونه‌هایی که می‌توان روی بنر وصل نمود (مثلاً پانچ یا تعداد سوراخ‌های اطراف آن برای نصب با طناب، دوخت به منظور عبور دادن میله پرچم از میان بنر یا پایه در بنرهای استندی)، یکی از ویژگی‌های جذاب و منحصر بفرد چاپ بنر آنلاین امکان نصب آن در محل می‌باشد.

در موارد متعددی پیش می‌آید که افرادی که به صورت حضوری بنری را سفارش داده و در اسرع وقت آن را تحویل می‌گیرند، توانایی یا امکان نصب آن در محل توجه مخاطبینشان را ندارند! به عنوان مثال فردی با مشغله کاری زیادی را در نظر بگیرید که برای خیر مقدم به یک دوست و خوش‌آمدگویی به وی از سفری زیارتی، بنری را آماده کرده است.

بدیهی است که اگر فردی برای نصب این نگاره‌ها وجود نداشته و خود این شخص نیز مجالی برای نصب این محصول نیابد، عملاً سفارش این بنر بی مورد بوده و خود اثر بلااستفاده می‌شود.

این در حالیست که در چاپ بنر آنلاین در مجموعه بلوط چاپ این امکان پیش بینی شده است تا علاوه بر ارسال یک بنر در محل مورد نظر، این داده مصور توسط کارکنان خود مجموعه در محل مذکور نصب شده و بی آنکه حضور اهدا کننده آن ضروری باشد، پیامش به دست مخاطب (در لحظه مناسب و به شکلی آبرومند) برسد .

چگونه یک بنر آنلاین سفارش دهیم؟

اگرچه می‌توان از روش‌هایی جا افتاده‌تری نظیر ارسال اطلاعات و برقراری ارتباط با ما از طریق تلگرام و واتساپ برای سفارش چاپ بنر اشاره کرد، اما رجوع به وبسایت مجموعه سبب می‌شود تا کار به نحوی قانونمند و منظم‌تر پیش رفته و علاوه بر زحمت کمتری که این کار برای مشتریان دارد، با کمک اطلاعات بصری موجود در سایت نیز این روند را تسریع و تسهیل نمایند.

پس از مراجعه به وبسایت مجموعه balootchap.ir و بعد از اینکه وارد فروشگاه مجموعه شدید، شما می‌توانید با انتخاب یکی از گزینه‌های بنر کربلا، بنر ترحیم و بنر تولد (به عنوان سه نوع بنر پرطرفدار) تنها اطلاعات اهدا کننده و گیرنده آن را وارد کرده و نحوه دریافت آن را تعیین کنید.

اگر قصد چاپ محصولی به جز سه دسته فوق را داشتید، در قسمت آپلود فایل، تصویر مورد نظر خود را بارگزاری نمایید.

گفتنی است که این روش مناسب چاپ بنرهای تبلیغاتی، آموزشی، مناسبتی و یا با محتوای دلخواه می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها