دردسر جدید برای پرسپولیس؛

شکایت شهرخودرو بابت یحیی

تنها برتری پرسپولیس نسبت به تیم قعرنشین ماشین‌سازی شانس بود

برد و بخت!

فقط چند ثانیه مانده بود تا تساوی یک بر یک پرسپولیس و تیم شانزدهم جدول. تیتر را هم انتخاب کرده بودیم؛ «این پرسپولیس ناخوش احوال»، اما این بار هم احمد نورالهی، مثل بازی با فولاد ناجی قرمزها شد.
کد خبر: ۱۳۰۲۸۴۶

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه جام جم در ادامه گزارش شماره امروز خود نوشت: گل در دقیقه ۹۳ و تمام. پرسپولیس به سختی از سد ماشین‌سازی تبریز گذشت تا نفسی به راحتی بکشد.

با وجود این برد و صعود به رده ششم جدول با دو بازی کمتر، تیم یحیی گل‌محمدی زیاد سرحال نیست. فقط کافیست خلاصه‌ای از بازی دیروز را یک بار دیگر تماشا کنید. پرسپولیس نه به اندازه ماشین‌سازی مالکیت توپ داشت، نه به اندازه ماشین‌سازی پاس داد و نه به اندازه ماشین‌سازی برنامه داشت برای این بازی. فقط خوش‌شانس‌تر از تیم تبریزی بود و با همین خوش‌شانسی، درحالی که هواداران با ناامیدی به تبعات تساوی مقابل تیم ۴امتیازی لیگ فکر می‌کردند، گل برتری را زد. همین گل باعث شد هفته سیزدهم بیش از هر مربی به کام یحیی شیرین شود. بعد از تساوی استقلال در مسجد سلیمان، دیروز صنعت‌نفت در کرمان مقابل مس با نتیجه صفربرصفر متوقف شد، فولاد در اهواز با همین نتیجه مقابل پیکان امتیاز از دست داد، تراکتور در تبریز با یک گل به آلومینیوم اراک باخت و سپاهان هم در مشهد با نتیجه ۳ بر یک از شهرخودرو شکست خورد. در واقع در هفته‌ای که هر ۵ تیم بالای جدول امتیاز از دست دادند، پرسپولیس با خوش‌اقبالی تیم قعرجدولی ماشین‌سازی را برد تا روی کاغذ به وضعیتش در جدول سروسامان دهد. حالا قرمزها اگر دو بازی معوقه را ببرند، بالاتر از استقلال در صدر قرار خواهند گرفت و این فعلا تنها دلخوشی هوادارانی است که دیروز خود را برای  انتقاد شدید از شکل بازی پرسپولیس و تفکرات یحیی آماده کرده بودند.

 گل‌محمدی: روی پنالتی ماشین‌سازی  بحث داریم

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی در مورد نحوه بازی تیم رقیبش در نیمه دوم گفت: ماشین‌سازی شجاعت بیشتری برای جبران گل به خرج داد و خوب بازی کرد و به گل هم رسید. البته روی آن صحنه بحث و اعتراض داریم. داور خیلی راحت اعلام پنالتی کرد. آن چیزی که ما در تصاویر دیدیم، به نظر پنالتی نبود. ماشین‌سازی در نیمه دوم تیم خوبی نشان داد.

سرمربی پرسپولیس در مورد این‌که برای چندمین مرتبه بعد از گل زدن عقب می‌نشینند گفت: باید بعد از زدن گل واکنش بهتری به ادامه بازی داشته باشیم. بهترین کار زدن گل دوم و خوب دفاع کردن است. حتما باید این مشکل را برطرف کنیم و این مشکلی نیست که حل نشود و باید با تمرین بیشتر رفع کنیم. البته بازیکنان ما از نظر روحی وروانی تحت فشار زیادی هستند.

 

گلزنی به عشق مهرداد

بازی دیروز پرسپولیس چند نکته جالب هم داشت. آن طرح موزاییکی زیبا  با نوشتن اسم میناوند و عدد ۲۵ در داخل قلب، پیراهن‌های مشکی رنگ پرسپولیسی‌ها و ۱۱ بازیکنی که پشت لباس‌شان نوشته شده بود میناوند و صد البته گل اول بازی که وحید امیری در دقیقه ۲۵، وارد دروازه ماشین‌سازی کرد. انگار برای گرامیداشت یاد و خاطره مرد شماره ۲۵ پرسپولیس همه چیز مهیا بود. دیروز یحیی گل‌محمدی در پایان بازی گفت: خوشحالم که در دقیقه ۲۵ که شماره مهرداد بود گلزنی کردیم...

رضا پورعالی - دبیر گروه ورزش / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها