اعمال محدودیت تردد شبانه در تمام کشور

سفر به کدام شهرها آزاد است؟

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آخرین وضعیت تردد بین شهری خودروها با توجه به وضعیت قرمز،نارنجی و زرد و آبی کرونایی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۰۱۴۲۶

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفتگو با فارس در خصوص چگونگی تردد بین شهری خودروها با توجه به شرایط مختلف کرونایی در استانها و شهرها اظهار داشت: طبق ‌آخرین وضعیتی که وزارت بهداشت اعلام کرد متاسفانه تعداد شهرهای قرمز استان مازندران افزایش پیدا کرد و این استان با توجه به وضعیت کرونا در شرایط نامناسب قرار دارد بنابراین لازم است مردم عزیز شرایط را کاملاً درک کنند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در سایر استانها وزن شهرهای زرد و آبی بسیار بالا و و امیدوار کننده است.

این مقام ارشد راهور ناجا با بیان این مطلب که در شهرهایی با شرایط زرد کرونایی هیچگونه محدودیت بین شهری وجود ندارد، تصریح کرد: محدودیت تردد بین شهری برای شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می‌شود؛ یعنی خودرویی که شماره ‌پلاکش متعلق به یکی از شهرهای قرمز یا نارنجی است حق ورود به هیچ شهر دیگری را ندارد؛ همچنین پلاک های غیر بومی از هر شهر دیگری حق ورود به شهرهای نارنجی و قرمز را هم ‌ندارند.

جانشین پلیس راهور ناجاگفت: تردد از شهرهای زرد به زرد، آبی به زرد و آبی به آبی هیچ مساله ای ندارد ولی این شهرهای نارنجی و قرمز است که نسبت به سایر شهرها محدودیت تردد را دارا هستند.

سردار حسینی در خصوص‌ چگونگی اجرای محدودیت‌ های تردد شبانه‌ در شهرهای مختلف با شرایط کرونایی متفاوت اعلام کرد: تردد شبانه در تمام شهرهای کشور اعمال می شود؛یعنی در تمام شهرها با شرایط مختلف کرونایی قرمز، نارنجی، زرد و آبی محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح به قوت خود باقی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها