حتی اگر طرفدار صابون مایع هستید ، صابون به سبک قدیمی را رها نکنید زیرا می توان از آن برای انجام کارهای بسیار شگفت انگیز در اطراف خانه استفاده کرد. حتی می توانید صابون مایع خودتان را درست کنید!
کد خبر: ۱۳۰۰۲۸۳
  • کشوهای چسبناک و درهای کشویی را تعمیر کنید

به گزارش جام جم آنلاین ،وقتی کشوها یا درهای کشویی به راحتی باز نمی شوند ، صابون را روی لبه های کشوها یا داخل درهای درب بمالید تا همه چیز به راحتی بلغزد.

  • کشو ، کمد ، چمدان و اتومبیل ها

قبل از استفاده از میله های صابون ، با نگهداری میله های صابون معطر در کشوهای کشو ، کمد ، چمدان و فضای داخلی ماشین وظیفه مضاعف را بر عهده بگیرید تا به آن طراوت بیشتری ببخشید. هر نوع بسته بندی بیرونی را برداشته و میله ها را با کمی پارچه بپیچید (پارچه دستشویی قدیمی بسیار عالی عمل می کند) و آنها را دور کنید. در کفش ها و چکمه های بد بو نیز عالی عمل می کند.

  • مونتاژ مبلمان را آسان تر کنید

چه شما یک استادکار چوب باشید و چه به راحتی در کنار هم قرار دادن یک کتابخانه تلاش می کنید ، شروع پیچ به چوب دشوار است. با پوشاندن نخ های پیچ با کمی صابون تخته ای کار را آسان تر کنید. در کارگاه ، از یک صابون استفاده کنید تا علامت قابل برداشتن به عنوان راهنمای برش ایجاد شود. سپس از میله برای پوشاندن دندانهای اره برقی استفاده کنید تا از بین چوب بلغزد.

  • اشتباه را پنهان کن

اگر بعد از جابجایی تصاویر چند سوراخ ناخن در دیوارها مشاهده کردید ، یک صابون متناسب با رنگ دیوار خود انتخاب کنید. آن را روی سوراخ بمالید تا پر شود تا زمان فرا رسیدن سوراخ و رنگ آمیزی مجدد آن فرا رسد.

  • قفل سفت را شل کنید

اگر قفل درب سفت است ، کلید را روی یک صابون خشک بکشید تا سطح آن پوشانده شود. کلید روکش شده را داخل قفل قرار دهید و چند بار آن را کار کنید. استفاده از قفل باید آسان تر شود.

  • از آینه ها و عینک های مه آلود جلوگیری کنید

اگر بعد از دوش آب گرم از آینه مه آلود متنفر هستید ، یک صابون می تواند مشکل را حل کند. وقتی آینه کاملا خشک شد ، یک تکه صابون را روی شیشه بمالید. آب اضافه نکنید ، فقط پارچه های خشک را مالش دهید. دفعه بعدی که دوش بگیرید ، مه ندارد! این امر در عینک آفتابی و عینک آفتابی نیز به خوبی کار می کند.

  • نشت را مشخص کنید

اگر نمی توانید محل نشت لاستیک یا استخر بچه را تشخیص دهید ، یک صابون را خیس کنید و آن را روی مناطق مشکوک بمالید. هنگام صابون هوا ، فیلم صابونی حباب ایجاد می کند. اگر صدا بگیرید ، فیلم صابون نیز برای تعیین نشت خطرات خطرناک گاز کار می کند.

  • از مبلمان خود در برابر حیوانات خانگی محافظت کنید

در مورد بچه های بد دهان که دهانشان را با صابون شسته اند داستانهای زیادی وجود دارد. حیوانات خانگی بیش از بچه ها به طعم و مزه اهمیت نمی دهند! اگر توله سگ ، خرگوش یا سرامیک جویدنی دارید ، برای جلوگیری از آسیب دیدن ، پاها و لبه های مبلمان چوبی را با یک صابون بپوشانید.

  • دست های کثیف را راحت تر تمیز کنید

قبل از اینکه در باغ حفر کنید یا تعمیر اتومبیل روغنی انجام دهید ، ناخن های خود را درون یک صابون فرو کنید. صابون از قرار گرفتن خاک یا چربی در زیر ناخن های شما جلوگیری می کند.

  • از گیاهان خود محافظت کنید

یک صابون را از درختچه ها آویزان کنید یا مقداری آن را روی زمین رنده کنید تا به شما کمک کند تا گوزن ها دفع شوند. از کیف مش یا یک جفت جوراب شلواری قدیمی استفاده کنید تا حلق آویز آسان شود.

  • پاکسازی اردوگاه را آسان تر کنید

قبل از اینکه آن ظرف چدنی یا آلومینیومی را روی آتش روشن باز قرار دهید ، قسمت پایین آن را با یک صابون مرطوب بپوشانید تا تمیز کردن دوده بسیار راحت تر شود.

  • یک زیپ را بردارید

یک صابون خشک روی دندانهای زیپ بزنید تا زیپ راحت تر بلغزد.

  • خیاطی راحت تر

برای دوخت راحت تر ، از یک صابون برای مشخص کردن لبه ها و خطوط درز استفاده کنید. با پوشاندن یک میله با کمی پارچه زیبا ، یک قلاب ایجاد کنید. با ذخیره سوزن و سوزن در صابون ، آنها به راحتی از طریق پارچه سر می خورند.

  • لکه های سخت را پاک کنید

در حالی که صابون هایی وجود دارد که برای از بین بردن لکه تبلیغ می شوند ، می توانید تقریباً از هر صابون تکه ای برای درمان لکه های روغنی و گل آلود استفاده کنید. میله ای بدون تهویه مطبوع انتخاب کنید و دور آن را تمیز کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها